swim daddys boy ;)

Då va det nog färdigt för den här gången :(
Får nästan alltid en liten blödning efter ägglossning, även denna gången så nu antar jag att babybakandet är klart för den här månaden! Känns som om vi kämpat på tappert och igår låg jag och intalade mig själv att NU... NU sätter det sig!
E ville att jag skulle ligga upp och ner med benen i luften (vet att det inte fungerar, men han va så söt när han bad mig )
Sen låg han på min mage och sa "swim daddys boy swim"..... haha - snacka om att döda sexigheten ;)

Men redan nu känner jag mig lite ledsen, De här 2 veckorna framöver är ju så satans jobbiga! Om man ändå kunde få reda på nu med en gång om det blir något eller inte ?
Att man kunde känna "något" att denna gången känns det annorlunda ?.... Men nej känns precis som vanligt och det tror jag tyvärr det kommer fortsätta göra!
Ska väl inte sluta hoppas redan än men varför skulle det egentligen sätta sig nu när det inte gjort det innan ???

Vad ska man sysselsätta sig med dessa två veckor nu då för att försöka få tiden att gå!??


'

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att det går vägen den här gången!

2009-10-06 @ 19:59:29
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: N

Heja heja!!! Nu försöker vi tänka positivt, vi ligger ju exakt lika nu!!!! Den här gången bara SKA det lyckas!!



Kramisar

2009-10-06 @ 20:03:35
URL: http://minhogstaonskan.blogg.se/
Postat av: Joanna

Gud vilken mysig man du har =)



Ja, usch, jag vet hur det känns när man tycker att tiden står stilla...jag brukar läsa en jäkla massa böcker. Och gå på bio stup i kvarten.



Hoppas det lyckas den här gången!

STOR KRAM

2009-10-07 @ 08:53:00
URL: http://plusresan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0