fler pluss :)

wow..... 2 pluss på en och samma dag ;) känns helt overkligt! Återigen supergrattis tjejer ni som lyckats idag ;)
Är på riktigt jätteglad för er skull.

Visst klart man är lite avundsjuk... eller hrm JÄTTE avundsjuk. Riktigt galet avundsjuk, Men det är ändå en glad känsla jag kommer gå och lägga mig med ikväll tack vare er!! :)

Själv känns det som om det där överlyckliga glädjeruset är så långt borta så jag kan inte ens nå det lite.
Idag är jag på dag 9 i min egen cykel och det känns ungefär som om allt kan kvitta!
Bryr mig inte om nån ägglossning.... vet ju att det ändå inte kommer hända något... så jag vet ingenting just nu, orkar inte ens försöka. Förra månaden vid den här tidpunkten hade jag åtminstone lite go.... ville såå mycket och hade stenkoll på stickorna.... Nu vill jag inte ligga överhuvud taget, vad ska det tjäna till..??
Skulle bara vilja lägga mig i ide det närmsta halvåret och vakna upp sen när det är gravid time ;) Om det nu blir någon gravid time..???

Skit!



Kommentarer
Postat av: N

Oj oj, vilken är det mer som plussat?? Måste ha missat detta!

2009-10-29 @ 20:52:55
URL: http://minhogstaonskan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag kan följa med och lägga mig i idé, och vakna upp när det är dags för ivf:n.



Håller med om känslan när andra bloggare plussar, är så klart himla avis med samtidigt så himla glad. Och det är ju motiverande att se folk som lyckas med ivf, tänk - snart kanske det är vi!

2009-10-29 @ 21:06:30
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Mickan

Vad kul för dem som plussat :-) Men jag håller med dig, avundsjukan finns där... Lite nytt och positivt från salhgrenska är att vi fått framflyttat vår ÄP 2 veckor till så nu drar allt igång på allvar igen. Sprayar för fullt och v. 48 är det dags igen. Kämpa på, det kommer att gå snabbt för dig så fort remissen (den seeega) väl anländer! Kramar!

2009-10-30 @ 13:36:59
Postat av: Pia

Hejsan!



Ramlade in på din blogg här när ja googlade IVF...din blogg är som att läsa om oss(mig o sambon), förutom att vi började utredning i dec.06..fan inte klokt!!

och med våran tröga läkare, som inte skickade in remissen förrens efter en j....lång stund, så står vi nu äntligen i kö..bara ett år igen av kötiden!Hur lång är kötiden hos er? här var det 1,5år...känns ju som att man bara vill lägga ner.. har två försök med pergotime i ryggen, och är på första dagen i tredje försöket nu, så hoppas kanske det kommer gå den här vägen, fast man vill ju inte hoppas...lotsas som ingenting, hmm...vem lurar man? jo, bara en själv, för man tänker ju inte på nåt annat än det här...

som du skriver, man blir avundsjuk!!visst blir man det, så in i helvete! O sen alla dom som får barn, o inte bryr sig...



så, ska inte börja skriva, blir bara irriterad o deppig!!



Men iallafall, så har du fått en ny läsare!!!



Hoppas ni kommer + snart!! (och du, jag har gjort samma som du, trott att det har varit nåt där inne, fast man har mens, och att det är ett stort j..fett nego-streck, som skriker till en på pinnen.. Och känner ja mig själv, så lär ja nog göra det samma om och om igen...)



Hoppas du har en herlig Fredag!!!

2009-10-30 @ 22:28:48
Postat av: M

Pia: Jättevälkommen hit! Usch va hemskt att ni oxå har fått vänta så länge! Det suger ju ut livslusten att bara vänta och vänta i evigheter! Hur gamla är ni förresten? Jag har ingen aning om hur lång kötiden är på sahlgrenska där vi ska gå men jag önskar och hoppas att det kommer rulla på när vi äntligen kommer in! Jag räknar med ett halvår som minst tyvärr... känns evigheter för mig! Hoppas pergotime funkar för er ;)



Mickan: Åh va roligt!! så härligt att du är igång igen ;) du måste hålla mig uppdaterad om hur det går! Så skriv snart igen!!



Kram på er! M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2009-10-30 @ 23:11:05
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej!



Jag är 28 o min sambo 30! jag tror att det är just åldern som är anledningen till att våran läkare inte tog det på allvar i början, att jag va sååå ung...och det säkert kom att gå, bara man inte tänker på det(ja!!Det är lätt!!!)....25 år är inte ungt, ja skulle ju vara gift o ha barn, hus allt när jag var 25...!hoppas bara det händer innan ja är 30 nu...fattar inte att det ska va så svårt för en läkare att fatta allvaret! Man kommer ju inte dit för att man tycker det är kul lixom!! men, men, nu är det som det är, och man får göra det bästa utav det hela...som bäst man kan iallafall!



Har ni berättat för venner, familj osv? vi har inte berättat för några kompisar, men min familj vet allt,annars tror ja att ja hade blivit galen.. som din sambo, så är min också där att "det kommer gå bra, bara ta lite längre tid än andra.." jag orkar inte tänka på att ja är tvungen att vänta o vänta, o sen kanske det inte går ändå...hmm...som du säger, tar hellre lån på "barn" än ett stort hus...jag kan bo en papp-låda om ja så må!



Nu ska vi åka in till stan o fika lite, lördagsmys!



Hoppas du har en bra helg!

2009-10-31 @ 11:04:19
Postat av: Sara

Oj, har visst missat.. TACK så jättemycket för ditt grattis. Det värmer att människor glädjs med oss, men jag vet också hur ont det gör. MEN det är ok att det gör ont och att man är avundsjuk, det är liksom till.

Jag hoppas hoppas hoppas tiden i kön går fort så att ni får sätta igång. Väntan är ju såå himla seg och tärande!



KRAMAR Sara

2009-11-03 @ 15:51:49
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0