halvdeprimerad

För att försöka tillägga lite på förra inlägget så har vi fortfarande inte bestämt något om vi gifter oss nästa sommar eller inte!
Vi vill ha en halvstort bröllop ( man gifter ju sig bara en gång )
Så vi räknar allt med att det kommer gå på en slant... Mat till alla, lokal, band... ja det plockar på!

Men det är faktiskt inte pengarna som styr det helt och hållet! Jag vet inte riktigt jag känner mig inte direkt i form.
Jag vill att det ska kännas jätteroligt med bröllops planering och att allt ska kännas perfekt!
Men jag kanske är lite halv deprimerad just nu kanske.... jag vet inte!

Allting kretsar just nu om Barn och jag kan inte släppa det! Usch så jag är lite rädd för vintern... Kallt, mörkt tråkigt, oxå det här på köpet. Det är ju nästan bäddat för en vinter depression?!
MEN jag ska försöka göra allt för att försöka hålla mig någorlunda glad!

Helgen har flytit på smärtfritt - Ingen alkohol ifall.... ja lite hopp måste ju finnas därinne ändå ;)
Men mycket mys och soffliggande!

Är idag på dag 21 i min cykel, så nu är det ju "bara" en vecka kvar av väntan och önskan för att se om helvetet brakar loss !!!



Kommentarer
Postat av: N

Hej! Här är det ungefär samma, man känner sig inte på topp direkt! Hur känner du dig kroppsligt, några symtom eller det känns som vanligt? Här är det precis som vanligt så förhoppningarna är lika med noll ... =(



Kram på dig!

2009-10-11 @ 21:22:51
URL: http://minhogstaonskan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror också att jag kommer att drabbas av den där vinterdeppen du skriver om... Hade på något naivt sätt hoppats att det skulle vara en hoppfull tid med en graviditet på gång, men inte.



2009-10-12 @ 08:16:45
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Vi gifte oss mitt i karusellen, först tänkte vi ta ett litet borgerligt bröllop med två av våra vänner men samma dag som vi beställt ringarna ringde min mamma och berättade att mormor hade cancer och då ville jag att hon åtminstone skulle få vara med på bröllopet om hon inte kunde få se vårt barn.

Så på en månad drog vi ihop en hejdundrans bröllop och då valde vi faktiskt bort presenter och hade kuvert så att vi kunde ställa till ordentligt efteråt på så sätt sparade vi ganska mycket av vårt egna kapital som skulle gå till barnagörandet.



Och för att inte nämna hur positivt det är att vara gift om man står här som vi gör efter 5 års barnlöshet med misslyckade behandlingar och sista hoppet är donation, skulle även det misslyckats så har vi äktenskapstiden till godo som kanske behövs för t ex adoption.



Lycka till =)

2009-10-12 @ 11:39:02
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Joanna

Än så länge har vinterdeppen inte kommit till mig i alla fall. Men jag vet inte. Kanske känns det så för att jag är lite halvdeprimerad hela tiden.



Men jag förstår dig precis. När det är något som man ska lägga ner så mycket tid och pengar på så vill man ju att det ska vara riktigt roligt också. Att det ska KÄNNAS kul.



Stor kram!

2009-10-12 @ 15:00:21
URL: http://plusresan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0