ingen ägglossning ännu...

Flickan som lekte med elden va bra!! Så nu väntar jag på den sista filmen Ska bli spännande!

Dag 14 idag - fortfarande ingen ägglossning :(

Hade nog trott att den skull vara pågång nu.. ??

Men jag känner ingenting som jag brukar känna? Ska den spela mig ett spratt nu kanske ? Bara för att jag ska behöva köpa ännu ett paket med dyra ägglossnings tester!
Och den får gärna inte "hoppa över" denna månaden för då blir jag tokig! Såhär laddad har jag ju inte varit på många månader så nu får den fanimej komma!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Den kommer ska du se, ladda upp rejält nu :-) Hmm, har funderat på blogg jag också.. men bloggar om mitt "andra liv" så jag vet inte om jag hinner med en till..lurar på det lite så får vi se! Nu ska här sågas gips (renoverar på huset... ) Kramar!!

2009-10-04 @ 14:44:39
Postat av: Joanna

Ja! Visst var filmen bra?! :)



Men tråkigt att äl inte kommit igång än. Håller tummarna för att den dyker upp snabbt som fasen!



Kram

2009-10-04 @ 16:04:39
URL: http://plusresan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0