lång tid

Ringde sjukhuset idag för att få kontakt med vår läkare, lättare sagt än gjort...
Får aldrig prata med henne, bara dessa förbannade sjuksköterskor som inte kan svara på ett skit!

Vill att vår läkare ska ringa mig direkt när hon fått resultatet från spolningen skickat till sig. Är rädd för att det bara ska bli liggande i veckor annars - och varje vecka vi kan skynda på allt är guld för mig!

Så bara hon får resultatet nu så vi får prata om hur vi ska gå vidare... Jag ska försöka tjata allt vad jag kan nu så att hon skickar remissen till sahlgrenska så fort som möjligt!!!!
Är alldeles taggad! Skulle vilja börja en IVF imorgon om det nu va möjligt!!

KOM IGEN NU, KOM IGEN NU !!!!

hoppas bara hon är redo att att skicka oss vidare, så det inte är något mer som måste göras ??
Vill inte ens testa något annat heller, vill bara köra på direkt med det enda jag tror kan hjälpa oss!


Hoppas det smittar av sig lite och ni andra tjejer oxå känner er lite laddade!!!!

KOM IGEN NU  !!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej



Tack för din kommentar hos mig. Blev så glad att det jag skrev gav dig hopp:o) Ni har alla chanser i världen att det ska gå bra. Jag är också livrädd för sjukhus, gjorde inte ens spolningen, vågade inte;o)



Har läst din blogg och kommer absolut följa dig på resan. Hoppas verkligen det kommer gå vägen för er. Jag förstår exakt vad du går igenom.



Kram Jenny

2009-10-01 @ 18:48:51
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Joanna

Vad underbart härligt att du är så taggad. Blir lite motiverad själv faktiskt =)



Jag håller tummarna stenhårt för att läkaren ska ringa så fort hon har fått era resultat!!! Det kommer att jättebra!



Kram,

Joanna

2009-10-01 @ 20:01:49
URL: http://plusresan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Bara att ligga i och terrorisera dem så det händer något! Ger resultat till slut när de tröttnar på en...

Kommer följa er resa nu och håller tummarna!

Stora kramar Åsa!

2009-10-01 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0