Om du finns ?



Vill att sagan ska bli sann även för oss !
Önskar att jag va troende, då kunde jag bett varenda kväll att miraklet skulle hända oss!
Om jag önskar & Ber tillräckligt skulle "nån" ge oss ett barn då ? Troligtvis inte.
Barnet får vi göra själva på detta "enkla" sätt.
Önskar att det va "GULDÄGGET" som kom just denna gång och att "springpojken" va rejält duktig på att simma och tog sig ända fram!
Önskar att detta älskade embryo kunde hitta sig en mysig hörna i min livmoder och slå sig till ro!

SÖTA ÄLSKADE OM DU NU FINNS DÄR INNE ? - STANNA HOS OSS  ♥



Kommentarer
Postat av: Mickan

Och jag som faktiskt tror känner bara att bönerna liksom borde ha "nått fram" nu.. jag har nog slagit fast att livet inte är rättvist oavsett om Guds egenskaper... det här får nog läkarna fixa om det ska bli något alls. Ja det verkar vara fullt på sahlgrenska nu... Hoppas morgondagen känns mer positiv för oss alla som kämpar! Nu ska jag gosa med min nykastrerade lilla katt (stackarn, han verkar lite snopen ;-))

2009-10-07 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0