provsvar

Ringde sjukhuset idag för att fråga om våra sista prover....
Sköterskan sa att de tydligen kommit men det stod inget om att vår läkare skulle ringa om dem!

Okej.... Fanns det nån möjlighet att få prata med henne undrade jag ??
- Jag ska kolla - oj då det ser ut som om hon inte har någon telefontid - inte hela året ut!

Löjligt är tanken som går runt i mitt huvud just nu! Ska det inte gå att ens få tag i sin egen läkare?!
Jag lämnade i alla fall ett meddelande att hon skulle ringa mig så fort som möjligt!

Detta betyder ju att våra provsvar är inne och remissen borde ha skickats! Men våran läkare är ju tydligen dum i huvet så det lär ju dröja ett tag till!
Ska bli väldigt skönt att slippa denna idiot till läkare! Hoppas så på att man får någon bra borta på sahlgrenska. Nån som verkligen kan hjälpa till och går att få tag på!

När hon nu väl ringer så ska jag försöka få henne att fixa in oss i kön där vi borde stått. Vi kommer ha missat en hel månad för att hon har sjabblat. Hon måste försöka konpensera oss på något sätt!
Inte för att jag tror att det kommer lyckas men jag måste ju försöka med något i alla fall!
Herregud, vi betalade ju spolningen själva för att jag inte klarade av att vänta längre.... och nu står vi ändå kvar på samma ställe!

Ska ringa varenda dag tills hon ringer upp mig!!


Kommentarer
Postat av: Mickan

De e bra, på dem bara. Vi fick som sagt vända oss till patientnämnden innan det hända något.. därefter vände de på sina papper i rysligt snabb takt så fort vi hörde av oss. :-) Kram!

2009-10-26 @ 17:20:08
URL: http://www.wennstams.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men vad är det med vissa läkare! Ingen telefontid på hela året var det värsta jag har hört! Tycker verkligen att du ska ringa varje dag tills hon ringer upp, hoppas att det går fort. Kram!

2009-10-26 @ 20:36:12
Postat av: Jenny

Men vad är det med vissa läkare! Ingen telefontid på hela året var det värsta jag har hört! Tycker verkligen att du ska ringa varje dag tills hon ringer upp, hoppas att det går fort. Kram!

2009-10-26 @ 20:42:44
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Plusresan

Heja heja! Ring för allt du är värd ;)

Till slut tröttnar de och gör allt du ber dem om =)



Kramar

2009-10-27 @ 13:56:46
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0