supa sig full kanske?

Lördag idag då! Ska iväg på lite kalas sen så jag funderar allvarligt på att supa skallen av mig idag !!
Moget.... haha Men jag vill bara känna någonting annat nu en stund än denna tomhets känsla! Och om jag ligger bakfull hela söndagen då går den kanske lite fortare.... Om jag mår dåligt för att jag är bakfull istället för att jag mår dåligt för att jag är barnlös!
Ja vi får se hur det blir med den saken men jag hoppas vi får lite roligt i alla fall, vill inte ha nån sne fylla som slutar med att jag gråter i alla fall :)

Vi va även iväg på lite födelsedags kalas igår, Pratet kom in på min systers lilla skrutt, då E´s pappa plötsligt tar mig över magen och frågar - Ska han inte få någon och leka med snart då?.....

Tjohoooo!! Jag är van vid frågorna men just av honom va jag inte beredd... Åh då har vi en till som längtar efter vårat barn här då! Piss.... resten av kvällen kunde jag inte låta bli att sitta och fundera och drömma mig bort att vi kom dit med en liten bebis,
Påväg hem i bilen blev det ännu mera bebis snack mellan mig och sambon... Åh vi är verkligen redo nu. Kan inte vänta mera!  Som om det inte vore nog att vi ska behöva vänta i all evighet för att bli gravida, men sen ska man behöva längta i ännu 9 månader på att skrutten ska komma ut oxå ! Så framtiden är sååååå långt bort!
Men jag säger som E..... Att dom 9 månaderna skulle vara helt fantastiska och de bästa månaderna i vårt liv ;)

Längtar....



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur beredd man än är på det där kommentarerna så är det ju ändå jobbigt tycker jag. Särskilt när de kommer från oväntat håll. Det sätter ju liksom igång tankarna precis som du skriver...

2009-11-01 @ 18:29:35
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0