baby body :)

Hm... funderar över en liten grej.
precis i början av min systers graviditet köpte jag en present till henne.... en jättesöt liten body med baby tigger på ;) Åh jag blev helt kär i den när jag såg den i affären. sötaste jag sett!
Och av någon anledning har det inte blivit av att jag gett den till henne... har köpt andra saker men den här har lixom hamnat kvar i min låda.
( jag går och tjuvtittar på den ibland i smyg och drömmer mig bort )

Innerst inne så har jag ju hoppats på att jag oxå skulle bli gravid innan hennes 9 månader va slut, och då kunde jag ju behållt den lilla söta bodyn för mig själv!
Men nu har jag ju inte lyckats och jag kan inte bestämma mig för hur jag ska göra med den lilla söta!
Kanske betyder otur att spara på den... ??
Men den är ju så gullig - och nu har dom slutat sälja dem så jag kommer inte kunna köpa en egen när det äntligen blir dax!

Kanske en löjlig sak att sitta och fundera på, men det lilla plagget väcker verkligen något innom mig.
Så fort jag tittar på den blir jag nästan gråtfärdig och längtan blir starkare för varje gång!
Hm Vad tror ni därute....??

Kan det betyda otur att redan ha köpt ett baby plagg "till sig själv" trots att det inte finns någon bebis i sikte... ???

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, i sådana fall får jag rejäl otur.



Det började med när väldigt många vänner fick barn samtidigt och jag köpte ett paket med babykläder väldigt billigt. Tänkte att jag skulle dela upp de olika plaggen och ge bort till olika, men sen blev det några plagg kvar... Och ju längre tiden gått desto svårare har det blivit att skiljas från de där plaggen. Har gömt dem i en låda och hoppas på att vi själva ska få användning för dem snart.

2009-09-17 @ 21:15:04
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: M

haha va bra... då e det inte bara jag som har gömt baby plagg i lådan... Klart att vi kommer få användning av dem förr eller senare. Och tänk va plaggen kommer att betyda då ;) nostalgi !!

2009-09-17 @ 21:20:27
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0