nervös redan

usch, har en nervös klump i magen inför den här spolningen!
och det är bara fredag.... shit undrar hur nervös jag kommer vara på måndag!
Frågade ju sköterskan i telefonen om det va något speciellt jag skulle tänka på innan, att jag hört att det gör väldigt ont!
Nejdå säger hon, det gör inte ont.... känns som lite mensvärk bara!
SÄKERT - så säger hon väl bara för att hon själv inte gjort någon!
Men jag är förberedd på det allra värsta!

Har varit och fixat mina papper jag skulle ha med mig idag! det gick i alla fall smidigt!

Är det ingen som har någon rejäl solskens historia att bjuda på, någon som blivit gravid direkt efter en spolning kanske ?? Jag vet inte riktigt vad man ska hoppas på efteråt... det är väl inte någon ide att få upp hoppet och tro att det ska funka!
Jag försöker att inte hoppas så mycket för jag blir så himla nerslagen om det då inte lyckas!

Jag får helt enkelt bara se det som ett steg i rätt riktning att komma vidare och göra de riktiga grejjerna!

Funderar lite över det här med graviditets tester....
Jag har ju varit en såndär som köpt hem massor och testat både innan mens och iband när mensen kommit oxå ifall !! Haha och man känner sig så ledsen och lurad varenda gång!
Nu va det säkert ett halvår sen jag köpte hem något och jag tror nästan jag mår bättre av det!

Så jag tänker inte köpa hem något mer alls.... inte förrän jag känner mig nästan säker! Inte förrän mensen är en vecka sen eller något! Haha bara för detta så lurar den väl mig nästa gång och är en vecka sen så jag springer och köper IGEN!
Men det sägs ju att man faktiskt KÄNNER på sig när man är med barn, man bara VET det.
Önskar verkligen jag får känna den känslan snart ;)

Idag mår jag faktiskt Kalas ;)
Tror jag mår som allra bäst sådär mellan mensen och ägglossning! När man har gråtit av sig månadens nederlag och bestämt sig för att kämpa vidare... Och får en gnutta hopp igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hört om jättemånga som har blivit gravida rätt efter en spolning. Jag har inte gjort spolning, utan hade laparoskopi så jag var sövd under ingreppet. Men jag har hört från andra som gjort det att det inte gör väldigt ont. Så hoppas att det gäller dig med, och att du blir gravid i nästa cyklus.

2009-09-26 @ 10:05:38
URL: http://ml80.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0