idag är jag glad!

Wow idag är jag riktigt glad, har inte varit det på länge!

Denna dagen har varit riktigt bra och barn tankarna har hållt sig lite på avstånd!
Träffat syster sonen igen, och den hemska avundsjukan har gått över till kärlek för det lilla knytet! ;)

Älskar att vara i hans närhet och man får nästan lite hopp när man sitter med honom!
Just då får man lixom känslan att Snart så.... snart så e det våran tur!

Trodde det skulle vara så jobbigt att träffa honom, men det är det som tur va inte! Kanske lite för att man känner sig som en bonus mamma till honom ;)  ( kanske va att ta i men kommer ju åtminstone träffa honom ofta )

Han gör mig otroligt glad och kommer bli en utmärkt liten kusin för min bebis !!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad fint du skriver om din systerson!



Ibland så tänker jag att det på något sätt lättar när bebisen väl kommer, då kan man "låna" och gosa och vara delaktig på ett annat sätt. En graviditet kan man ju inte "låna" eller vara delaktig i på det sättet. (Lite som pappan kanske känner kommer jag på mig själv med att tänka, även om han såklart inte "lånar" barnet sen, men just med delaktighetsbiten.)

2009-09-30 @ 21:00:04
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0