inget svar

Fortfarande inget hört om jag kommer få tiden för spolning eller ej.
Menar dom att jag ska gå och vänta en hel vecka för att sen då på dag 8 få höra Nej tyvärr. ??
Då är det ju nästan för sent för att tänka på något annat, så jag får väl sätta mig sedan och googla runt om jag hittar nån privat klinik.

Kanske kan fråga om man kan "preliminär boka" en tid ifall det inte blir något på sjukhuset! ?
Åh känns krångligt det här.... Varför kan det inte för en gångs skull flyta på.. ?
Det är väl ändå inte för mycket begärt ?? Eller ?

Men om det slutar med att vi får betala 2500 kr för en egen spolning så känner man ju bara ÅÅÅÅÅHHHHH!!
Då kunde man ju gjort det redan för 4 månader sen.... kanske hamnat i IVF kö redan, kanske redan kört igång!

Äh ingen ide att tänka på det såhär i efterhand men FAN! Man blir ju lite mer psyk sjuk varenda månad som går!

Annars då... ? Någon annan som tycker livet glider på vääldigt långsamt!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Kämpa på! Man kan alltid tänka "tänk om" och bli irriterad på sig själv. Bästa att försöka släppa det (så gott man kan iaf). Även om vi kunde ha lagt pengar tidigare och kommit igång med ivf snabbare så hade man ju ingen aning om det när det väl var dags. Alltid lätt att vara efterklok, så kände vi också!



Usch, här känns det verkligen inte som någon graviditet. Har ont i magen och bröstet som jag alltid har innan mens. Suck! Bara ruvardag 4 dock så jag måste hoppas lite till...



Kram till dig!

2009-09-23 @ 17:09:23
Postat av: M

Heeeej Mickan, undrade just hur det går för dig!

Jag tycker absolut du ska hoppas lite till. dag 4 är väl ingenting.

Men jag antar att det varit nästan de längsta 4 dagarna i livet hehe.

Önskar så att du lyckas ;) visa att det finns hopp för oss alla !!

Kraaaaam

2009-09-23 @ 18:07:02
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0