käääääär :)



Åh WoW !! Jag är Kääääääär!
Har träffat mitt underbara syskonbarn och man kan inte ta ögonen ifrån honom ;)
SÅÅÅ Stolt moster!

Kändes hårt att behöva gå därifrån bara, man hade verkligen velat ta med sig godingen hem!

Så nu har mitt hopp tänds lite lite i alla fall..... tänker inte sluta kämpa för jag bara MÅSTE ha en egen sådan lill skrutt! ;)
Och att se min käraste sitta och hålla det nya knytet..... ÅH !  Ge oss.... Ge oss !!!
Så idag när allt känns lite bättre så e det nya takter som gäller!

Men det kommer bli hårt framöver.... eftersom mycket kommer kretsa runt lilla knytet så kommer man ju tänka i barn banorna precis varenda dag! Det gör jag ju ändå i och för sig.
Men att se honom får en ju att längta såååååå !!!

Tänk den dagen vi kan komma dit med en liten present.... en liten tröja eller något där det står "världens bästa kusin" .... och sen bara se om någon fattar vinken ;) skulle vara så roligt!

Gladare idag hur som hellst och det är ju alltid något! ;)

Tack alla som läser och framför allt kommenterar - NI ÄR GULD VÄRDA !!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad härligt!



Känner verkligen igen både peppen som väcks och sorgekänslan när man måste lämna ifrån sig ett sånt "lånebarn".

2009-09-22 @ 19:40:18
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Mona

Hittade din blogg genom familjeliv!!! Har just läst allt du har skrivit och jag sitter här med tårar som rinner ned för kinderna! Kan förstå precis hur du känner!! Är själv 26 och hade tänkt mej att bli mamma tidigt men så blev de inte... Jag och min sambo försökte på egen hand i hela 3 år men inget hände... så då kontaktade jag min barnmorska och berättade om problemet... efter ca 2 månader började vi våran utredning men det finns ingen förklaring till att vi inte kan bli gravida... Så nu när jag skriver de här till dej så pågår vårat 5:e IVF försök! Har inte lyckats bli gravid än men jag hopas på det här försöket! IVF är absolut inte något roligt men förhoppningsvis kommer det något roligt utav de! Gör mitt försök på IVF kliniken i falun och jag kan bara säga att dom är helt underbara där! Våran närmsta IVF klinik är egentligen Umeå. Har gjort 3 försök där men kände inte riktigt att jag fick det stöd som jag behövde där. Så nu åker vi nästan 60 mil till kliniken i Falun i stället för att dom verkligen bryr sej! Ursäkta mej för den långa komentaren! Om du vill maila mej för att veta mer så är det bara att skriva! Kram kram

2009-09-22 @ 19:54:34
Postat av: Carro

Vad härlig att läsa att du är lite gladare idag!

Njut av att vara moster, det är värdens häftigaste grej, jag vet ;-)

2009-09-22 @ 21:31:11
URL: http://www.barro55.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0