tjat, tjat

Har sett nya bebis pojken 2 gånger nu, och redan 3 personer har hunnit fråga:
- Ska inte ni oxå skaffa en
- Nu blir väl ni oxå sugna

JA ! jag vill absolut ha en men SLUTA TJATA!

Tittar man på honom liite för länge så kommer frågan en gång till....
Herregud syns det såå väl, utstrålar jag något sorts BEFRUKTA MIG ??!

skickade mail till privat kliniken Carlanderska idag med lite frågor om man eventuellt kunde få en tid där!
Men de skickade tillbaka att jag skulle ringa imorgon, så jag får väl göra det och höra mig för!

Kan ju faktiskt ringa mitt sjukhus innan och fråga om det blir nån tid eller inte!
konstigt att man ska behöva tjata sig till grejjerna!

Hoppas ju fortfarande på att jag ska få en så man slipper lägga de pengarna.... dessutom orkar jag inte åka ända till göteborg. Om man ändå är där hade man ju velat göra nåt roligt, men jag lär ju inte vara så sugen på nåt skoj efter den hemska upplevelsen. Vill nog bara hem och gräva ner mig!

Förhoppningsvis vet jag mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det där känner jag igen. Varför ska folk hålla på så där? Och att de förutsätter att det bara är att skaffa!

2009-09-23 @ 22:23:14
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: AD

Hej på dig :) Vad roligt att du tittade in på min blogg och kommenterade ler Jo lite otur har man haft, men förhoppningsvis vänder det snart. Ser att ni försöker med ett syskon, jag önskar er all lycka! :) Kramar AD

2009-09-24 @ 06:46:26
URL: http://svartattbligravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0