cd 17

Jag tror det är kört :(

Sitter faktiskt och gråter idag, och jag känner mig helt uttömd på känslor!

Jag har aldrig hatat min kropp så mycket som idag !

Sen minuset på stickan efter vårt ivf försök har jag väntat varenda dag.... jag har prickat av dagarna i min kalender i väntan på den magiska vecka 17 ! ( bara 6 veckor kvar.... bara 3 veckor kvar..... )

Nu är det försent!
Det blir inget vecka 17 och jag börjar tvivla på att det blir något alls !

Såhär har min kropp aldrig gjort ! Jag har aldrig fått nån ägglossning såhär sent, så jag tror inte att den kommer komma alls. Jag är så himla ledsen så jag finner inga ord!

Varje morgon av testande känns som ett nytt minus sparkat i ansiktet och det börjar göra jäkligt ont nu!
Detta är alldeles för psykiskt påfrestande för mig och jag orkar inte mer nu!

Jag är helt slut! Redan och då har jag inte ens ruvat än....

Det är nu 4 månader sen vi började med ivf och hittils har vi gjort ETT försök.... ETT !!!!

och allt ivf har gjort för mig är att fucka upp min kropp så jag nu inte får nån ägglossning!

FAAAAAN !!!

Mår riktigt dåligt idag, oxå ska man behöva slösa ut pengar på nya test oxå ! PISS!
Läste på min lapp att om jag testat i 10 dagar utan resultat så ska jag ringa.... så 3 test till då sen är det helt kört på riktigt :(

Det va ju IDAG enligt planeringen som jag skulle fått mitt barn insatt..... idag.....
Har jag det inte dåligt nog..??? Näää.... lite mer skit bara, fortsätt sparka när jag ligger ner, GÖR DET !!

Tvingade E att säga vad han tycker och tänker om allt det här,,, besviken & irriterad på honom med !
" Jag är ledsen för att du är så ledsen "

Det är inte det jag vill.... att han ska vara ledsen för min skull, för att jag mår dåligt ! Vad känner han för sig själv då?? Är han inte ledsen för sin egen skull....?? Åhhhh !!! Han säger ju inget ! Hade nästan föredragit om han oxå kunde gråtit en skvätt ibland för detta, inte bara klappa på mig och försöka trösta !
Det gör att jag får sörja och vara ledsen för oss båda!!!

Denna dagen suger och jag vill gå och lägga mig och aldrig gå upp igen !!!!



Kommentarer
Postat av: Sara

Du ska se att det kommer en glad gubbe snart.. kroppen blir ju lite knäpp av alla hormoner och sen spänner man ju sig också när man går och väntar.



Ägglossningen kan ju variera lite också. Håller tummarna för att den dyker upp under helgen så vi kan ruva ihop sen!



Och att "bara" ha gjort ett försök på 4 månader är nog ganska bra. Vi har gjort ett IVF och ett FET sen vi började i september förra året, alltså har vi gjort två försök på 8 månader så det är ju lika lite det, men jag tror det är bra för kroppen att få återhämta sig lite..



Snart får vi våra gubbar, kom igen nu så kör vi!

Kram

2010-04-29 @ 10:53:49
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag förstår precic hur du känner dig vännen. Men Nu är det bara att blicka framåt! Vet det suger get pung men försök va stark! du kommer fixa detta

2010-04-29 @ 16:48:27
URL: http://www.prackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0