cd 9

usch, jag inser nu själv hur tråkigt deppigt mitt förra inlägg va !

RYCK UPP DIG NU TJEJEN !!!!

tyckte jag kännde av lite ägglossnings flytning idag ??? hm... måste vart fel, för det är ju alldeles för tidigt...
jag tyckte ju det va tidigt att börja testa dag 11, men inte kan den väl komma redan nu på dag 9 ?

Nä... tänker inte gå loss och börja testa redan nu, då räcker inte testerna och jag har ingen lust att köpa ett helt nytt dyrt paket! Fast samtidigt får man ju absolut inte missa detta !
Jag får avvakta och se vad som händer under dagen helt enkelt!

Åh snart är vi inne på den magiska vecka 17 ;)
Jag längtar så jag blir tokig!

Men det kommer kännas lite konstigt att vara tillbaka på sahlgrenska, senast va ju i februari och då svor vi på att vi aldrig skulle behöva sätta våra fötter där igen !
Men men... denna gången ska vi ta med oss storvinsten hem !!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Åå! Nu är det ju inte långt kvar tills ET ju - häftigt!! Tänk att ni fick till frysen! Och ang. ägglossningen så brukar jag få flytningar upp till en vecka innan jag eg. har ÄL så det behöver inte betyda att den är här än..



Hade varit så häftigt om det tog sig för er denna gång!! Kramar!

2010-04-21 @ 14:05:10
Postat av: Sara

Jag är på dag 10 idag och ska börja testa imorgon. Kanske vi springer på varandra på SU då.. :)



Håller tummarna för att det är vår tur det här försöket!



Kram

2010-04-21 @ 15:41:13
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: M

Oj sara, ligger vi så nära varandra ;)

Shit va kul ! Ja nu vill jag verkligen vara med i det vinnande gänget - det som lyckas!!

Ska bli jättespännande att följa dig även denna gången - det är nu det sker, på riktigt ;)

Kram M

2010-04-21 @ 16:18:24
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har aldrig typiska äl-flytningar runt äl, de är snarare veckan innan sen vid själva äl så finns det inga flytningar av den karaktären kvar.

2010-04-21 @ 18:35:02
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Tea

Snart är det dags!

2010-04-21 @ 19:20:57
URL: http://langrean9manader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0