Dag 18 !!

Nu du Sara nu kööööör vi !!!!!!!!!   ;)

Oh yes!!  dag 18 idag och när testet plötsligt hade en glad gubbe så blev jag mest förvånad!!!!

ÄNTLIGEN ! ägglossnings omslag ;)

Hade ju nästan gett upp, detta är officielt nytt rekord för mig, dag 18... hoppas det inte blir en vana !

omslaget firades med lite rajtan tajtan med E för att maxa chanserna lite till ;)
Jag är riktigt glad just nu men ska inte ropa hej förräns jag pratat med sahlgrenska !
Hoppas så att samtalet går smidigt och att det inte gör något att vi gick från vecka 17 till vecka 18.
Ska ringa vid två tiden, så vi får se hur det går !

Om allt går som det ska så blir det på måndag vi får tillbaka en liten frysis !!
Jaaaaaaaaa !!!!!!

Sara : Tänk att vi fick omslag på samma dag ändå - måste vara ödet ;)
Nu blir det verkligen spännande att följas åt.... samma insättningsdag på samma klinik ;)
Samma ruvardagar & testdag och förhoppningsvis samma plus !!!! Wiiiihhhhh!!!!
Sååå roligt!!!

återkommer sen om vad som sker !!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Iiiiiii, har varit inne och tittt här inne flera gånger idag i väntan på uppdatering. Gött!



Jag var helt inställd på att det skulle vara tomt i dag också, så jag blev också sjukt förvånad när det visade en gubbe i morse. Men såå glad.



Mitt blev ju också framskjutet, men framåt brukar aldrig vara några problem.



13.15 har jag tid, så då kanske vi ses då. :) Kul med någon man "känner", eftersom jag åker ensam, utan A, för att undvika massa frågor på jobbet.(Vi jobbar på samma företag.)



Spännande, och pirrigt nu!



Ha en trevlig helg nu gumman!

Kram

2010-04-30 @ 13:11:05
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Tea

Äntligen! Hoppas att samtalet med kliniken gick bra också.

2010-04-30 @ 14:13:11
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Barnarlivet

Jaaaa! Vad glad jag blir:) Nu blir det januaribebis

2010-04-30 @ 14:26:04
URL: http://barnarlivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0