ej berättat om nya försöket

Denna gången vill jag tillhöra rätt grupp - den vinnande gruppen ;)

Känns som om det kommer vågor av folk som lyckas, och sen strax efter kommer en ny våg med de som misslyckades.
Tyvärr hamnade vi i den tråkiga gruppen förra gången så nu vill jag verkligen få lite tur!

Vi är ett par stycken nu som är redo att köra igen, både med FET och nytt IVF.

Nu ser vi verkligen till att vara i "rätt" våg ;)

ska bli spännande nu att följa er andra oxå som är så här nära ! Jag önskar så att vi får följa varandra med växande magar senare oxå !!

Jag har inte sagt något till min mamma om när det blir dax för vårt FET, när hon fick reda på att ivf försöket gick åt skogen sa jag bara att nästa försök blir nångång i maj.
Jag vet inte om jag ska berätta eller inte ??
tyckte inte om pressen förra gången, att hon hela tiden frågade hur jag mådde och försökte luska ut om jag va gravid eller ej ! hon ville ju bara väl såklart och hoppades så mycket !
Men jag får se om jag kommer berätta eller inte, kanske är bättre att hålla det för oss själva ? ruvningen är ju påfrestande nog utan nyfikna mammor som frågar hur det går !

Ja jag får se om jag kan hålla mig från att berätta helt enkelt!

vore ju trevligt att få komma med ett helt oförberett gravid besked istället ;)
WoW vad häftigt det hade varit !!!

det kör vi på - här ska banne mig få berättas om en graviditet denna gången om det så är det sista jag gör!



Kommentarer
Postat av: Tea

Om du kände att det var jobbigt förra gången på grund av att du berättade så tycker jag inte att du ska berätta denna gången.

2010-04-22 @ 06:48:14
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: MDB

Jag höll också det hemligt först i början för min mamma, för att jag tyckte det var jobbigt när hon också gick och väntade på resultatet så jag förstår att du tvekar. Hoppas att du får komma med ett graviditetsbesked istället!

2010-04-22 @ 21:33:27
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0