första testet

Första ägglossnings testet taget idag på cd 11.
Såklart inget annat än en tom ring, men det visste jag ju redan att det är för tidigt! Jag skulle gissa på att det blir omslag på måndag eller tisdag ! Hoppas verkligen på måndag för det hade passat bäst!

kändes konstigt i morses att fippla med såna tester igen, blev lixom nervös när jag satt och väntade på om det skulle slå om eller ej. Sen kom jag på migsjälv att jag inte hade nåt att vara nervös över. Men det är väl gammal vana, kissa på stickor = nervös !!

Nu får jag bara se till att komma ihåg att fortsätta ta dom varenda dag.
Känns lite roligt nu faktiskt att det är så nära !!

och redan tror jag E börjar tänka lite mer på det, för när jag vaknade och skulle gå upp, hör man en nyvaken E säga - glöm inte kissa på stickan...  :)
Så det känns bra att han vaknar till liv lite och hoppar på karusellen igen !!

Dagen idag har flygit förbi - sånt gillar jag, så helgen kan gärna oxå flyga fort förbi så vi äntligen får åka till göteborg!
annars finns det inte mycket mer att rapportera idag, vi får se om ringen blir tom imorgon oxå eller om det blir en tidig liten smile gubbe ;)



Kommentarer
Postat av: Tea

Ja är det inte konstigt att man även blir nervös av att kissa på ägglossningstesten.

2010-04-23 @ 17:07:03
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0