svullen

Jag har alltid varit liten & smal, men nu plötsligt har jag änna lite svullen mage jämt.... måste varit sen behandlingen ??
Jag har inte gått upp nåt i vikt men magen ser ut som en ballong - snyggt!

Tro mig jag önskar mig inget hellre än en stor svullen mage, men då vill jag ju att det ska bo ett litet pyre därinne oxå !

Skulle ut i lördags och jag hittade verkligen inget att ta på mig för det ser ut som om jag har en liten gravidmage
Känns inte alls så kul, (speciellt inte när jag är så liten i övrigt med bara en kulmage ) vill ju verkligen inte få frågan om man är med barn utan att vara det ! :(

Tror tyvärr inte att den här svullnaden kommer försvinna så jag får helt enkelt se till att bli gravid nu så jag får svälla upp rejält istället !
Ska det va, så ska det va ;)

Börjar se fram emot mitt FET nu, ska bli riktigt roligt.... och börjar få tillbaka känslan av spänning - det kan ju faktiskt gå vägen !!

*Längtar*




Kommentarer
Postat av: MDB

Skrev ett inlägg om mina klädbekymmer häromdagen... Har samma problem att jag är liten och smal och det syns verkligen om magen svullnar. Hoppas att båda våra magar omvandlas till gravidmagar snart istället. Kram.

2010-04-06 @ 21:03:10
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: mamma-wannabe

Men en önskan om befogad tunika användning

FRAM FÖR GRAVID-MAGARNA!!!



:)



Är knäpp idag pga ännu ingen mens - så håll till godo



:)



KRAM

2010-04-06 @ 21:41:58
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: Plusresan

Jag är inte så smal men nog syns svullomagen hos mig också =)

2010-04-07 @ 20:59:55
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0