bläää

Jag vill så MYCKET !

Jag vill så gärna leva det liv jag drömmer om just nu.... inte sen utan NU !!
Jag vill inte vänta mera !

Jag längtar så efter familjelivet så det gör ont i mig!

Inte för att låta otacksam men jag är så trött på det livet vi lever just nu !
Kan vi inte bara få komma vidare i vårt liv?!
Får magsår av att bara vänta!

Ingenting känns roligt längre, trots att sommarn är påväg ( eller så har jag bara en väldigt dålig dag idag )
Om vi aldrig kommer att få uppleva lyckan så måste jag få veta det nu ! Då måste vi få chansen att planera vårt liv på ett annat sätt ! Inte för att jag vet VAD vi då skulle göra, men jag måste få veta!
Ovissheten tär på mig så jag går sönder innifrån !

Att bara gå såhär år efter år och vänta börjar kännas enormt påfrestande.
Trodde av hela mitt hjärta att väntan va slut när vi äntligen fick göra vårt efterlängtade ivf-försök, men nej inte för oss inte !

Idag är en jobbig dag, många lyckliga familjer har passerat idag och det skär i mitt hjärta när jag ser dem ! kommer jag nångång få ha det så?? Innan jag blir gammal & grå och inte ens kommer kunna leka med mina barn !

Vi har fastnat och kan inte komma loss.
E pratar ibland om hus... då knyter det sig i magen på mig ! Jag vill inget hellre än att skaffa hus... MEN bara om vi får barn ! Annars finns det faktiskt ingen anledning alls enligt mig!

Vi bor bra där vi bor, vi har inga lån alls och lägenheten är total renoverad och jättefin. Vi har ett extra rum till "barnet"  ( vilket va enda anledningen till att vi tog en 3:a istället för en 2:a ) Det extra rummet står bara och samlar damm & påminner oss om att vi är barnlösa :( ... vi behöver det verkligen inte ! Så... säg att vi då flyttar till hus ! Ska vi då behöva stirra in i 2-3 tomma rum då istället som vi aldrig kommer kunna stoppa in nånting i ! :(
Nej hus för mig är förknippat med glädje och små fötter som springer omkring! Så är det bara !

Många köper hus först ändå, jättebra att hinna fixa till det och renovera och bo in sig innan barnen kommer... men vad händer sen då om inte barnen kommer ??? Om barnen aldrig kommer !? Detta är min största skräck, att vi aldrig kommer välsignas med några barn,, att jag ska sitta i ett hus med massa lån och ändå vara lika olycklig som jag är nu !


Negativt inlägg idag, sorry för det men mitt psyke har det tufft vissa dagar!
CD 8 idag i alla fall och det kan jag ju glädja mig åt att det sakta, sakta börjar rulla åt rätt håll.

Måste peppa upp mig nu igen så jag inte fastnar i deppar träsket ! Det är jobbigt att komma ur därifrån bara....
om 3 dagar kan jag börja ägglossnings testa ! och det kanske får mig på andra tankar!
så om en vecka har jag kanske haft min ägglossning och fått bokat tid på sahlgrenska ;)
och innan nästa vecka är slut bor det förhoppningsvis en liten isbit i mig !!!

blev på lite bättre humör bara av att tänka på det !

Nya tag.... Nya tag !!! KOM IGEN !!


Kommentarer
Postat av: mamma-wannabe

puff puff puff

pepp pepp pepp



:) :) :)



Kram Kram Kram

2010-04-20 @ 16:14:17
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: Mickan

Tips, köp ett litet hus. Det gjorde vi. Bara ett extra rum att stirra in i men mycket kul att renoveras. Håller tankarna igång på annat!



Kämpa på nu tjejen. Du klarar det, det gör du. Ett andetag i taget! Kramar!/M

2010-04-20 @ 17:01:30
Postat av: M

Tack snälla ni för att ni fortfarande hejjar på ;) betyder väldigt mycket för mig!

Så härligt att fortfarande höra från dig oxå mickan, ska bli spännande att höra sen när du fått ditt underbara mirakel ;)

// M

2010-04-20 @ 20:38:39
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: MDB

Det är bra jobbat att gå från riktig depp till "nya tag!" i ett och samma inlägg. Och tänk att det snart är dags för FET, är lite avundsjuk kan jag berätta...

2010-04-20 @ 21:29:46
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Ninna

Men hallå? är det jag som har skrivit här? är det min blogg? För dt är ju mina tankar och känslor som beskrivs?!



"Detta är min största skräck, att vi aldrig kommer välsignas med några barn,, att jag ska sitta i ett hus med massa lån och ändå vara lika olycklig som jag är nu !"



Så har jag det nu :-(



Varmaste kramen Ninna

2010-04-23 @ 20:28:50
URL: http://villblimammanu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0