inget nytt direkt

Inte mycket nytt här...

längtan efter FET är mycket stor nu och jag har nog kommit över vårt misslyckande helt nu....( förutom den lilla biten av hjärtat som gick sönder )

förhoppningsvis kanske vi kommer hinna med 2 st FET innan sommarstängningen om det nu inte fungerar !
Det får mig att känna mig lite lugnare !

Men det är mycket som ska klaffa i såna fall... ägglossningar & mens ska komma ungefär när de ska och äggen ska även överleva upptining!
Men jag hoppas på det bästa och att vi får ett fin fint överlevar embryo tillbaka nu snart !!

Är det inte konstigt att jag inte ska på nån undersökning eller nåt???
Ni andra som gjort FET.... har dom inte kollat nånting på er??

Jag ska ju bara dit och sätta in det, inte kolla nån slemhinna eller hormon nivåer eller nåt!
ja ja... önskar så att min kropp kan göra sitt jobb denna gången !!

ägglossnings stickor är inhandlade så jag är redo här... men återigen är det en kamp mot tiden som envisas med att gå så jävla långsamt!

Är på dag 22 i min cykel nu så det är ju åtminstone en vecka + kvar :( innan mensen kommer !

Längtar nåt enormt efter sommaren oxå ! Åh vill sola & bada och bara känna att man lever lite !
Hoppas på den varmaste sommaren nånsin med sol varenda dag - hehe önsketänkande !
Ett litet pyre i magen oxå i hemlighet så hade livet vart komplett ;)


Kommentarer
Postat av: mamma-wannabe

Ingen koll inplanerad - men det är ju första gången så jag har ingen aning.

Har inte fått mens ännu så har inte vågat köpa ägglossnings-test.



Vilken sort köpte du?

Jag har surfat runt men velar - dyrt eller billigt?!

Storpack eller bara det jag behöver nu?

Hur mycket behöver jag nu egentligen?

Ja, som vanligt massor med frågor och svaren varierar...



Så är livet i limbo...



KRAM

2010-04-05 @ 17:31:07
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0