18:e

Efter många timmars ringande kom jag då äntligen fram till sahlgrenska och den 18 blir det äntligen ultraljud och sen om allt står rätt till sprutstart !
Tjihooo, man blir alltid så glad när det går lite frammåt!
Så nu är det bara kämpa på i 9 dagar till där det inte händer någonting!

det blir jobbigt att ta sig dit bara... då E har nytt jobb så kommer han inte kunna åka med denna gången :(
Det gör egentligen inget men jag kommer få åka många timmar buss för att komma dit - såå tråkigt!

Jag berättade om antibiotika kuren och att jag slutade med ovesterin kuren när jag började spraya.... vilket sköterskan tyckte va väldigt smart gjort, för annars hade inte sprayen fungerat som den ska - vilket jag misstänkte !
Så det känndes skönt att jag gjorde något rätt för en gångs skull.

Hoppas på att dessa 9 dagar kommer flyga fram nu så man får börja med de "tunga grejjerna" snart ;)

Kommentarer
Postat av: Ninna

Så härligt med nytt datum att ha som hållpunkt. Jag har gjort detsamma idag. Telefonköat till vår klinik som öppnade efter semestern idag. Kom fram tillslut och fick tid för sprutstarten... Det rör på sig....



Kram kram Ninna

2010-08-09 @ 21:50:38
URL: http://www.villblimammanu.blogspot.com
Postat av: Tea

Skönt att ha nästa delmål i siktet.

2010-08-10 @ 11:20:14
URL: http://langrean9manader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0