fredagen den 13:e

blod på fredagen den 13:e....

Ja i vanliga fall hade det inte varit långt från tårarna men just nu är det ett litet halleluja moment här !!
små mensvärks hugg som varnar för det som komma skall....
känns gött för nu vet jag att det kommer komma igång antingen idag eller imorgon !
Jag röstar ju helt klart på idag så jag får det överstökat!

Har redan fått avboka ett stort kalas jag skull gått på idag... ingen ide att ens försöka ifall mensen kommer igång sen... då kan jag bara inte vara bland folk !

Så nu är jag så redo jag kan bli. Bring it on !!

måste tillägga att jag nog aldrig haft så ont i brösten som jag har nu innan denna mensen.... aj aj aj...
hade ju vart ett graviditets tecken helt klart om jag inte nu redan visste att det va ett minus !

Längtar lite till onsdag nu så det kanske kan hända något nytt!!

Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Vad skönt att det har kommit igång. Nu rullar det på, nu ska du snart se att du är gravid :D

Kram!

2010-08-13 @ 12:30:12
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Wihiiiii! Härligt en sak att bocka av på IVF-listan, ett steg närmre bebis! Jag har regelbunden mens och bör få min nästa fredag, när tror du att du får börja med sprutor?



Kram o trevlig helg

2010-08-13 @ 18:46:35
URL: http://carolinatjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0