kanske en vecka kvar ??

börjar fundera på när mensen ska komma ??

Förra gången jag sprayade började den spraydag 9 och kom igång rejält dag 10.
Så jag ligger efter.... och som vanligt har jag massor inplanerat i slutet av denna veckan, varenda dag... så tidpunkten för mens kommer vara urusel vilken dag den än kommer komma !

jag hade ju jätte sen ägglossning så jag tippar på att det är därför den inte kommit än.
är på dag 31 idag och spraydag 9.
Fruktansvärt trött varenda dag och det måste ju bara vara sprayen som gör det !

Har föressten gjort något idag som jag aldrig trodde jag skulle göra... jag har inhandlat olivolja och jag ska inte använda den till mat ... :)

när jag pratade med sköterskan igår sa hon ju att jag absolut inte fick använda ovesterin krämen- inget östrogen får tillsättas, så hon tyckte jag skulle smörja in lite olivolja för att hjälpa mina stackars slemhinnor.
Så där är vi nu, snuskigt värre tycker jag men vad gör man inte lixom.. !

om en vecka är det eventuellt sprutstart - TJOHOOOOO !!!!


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Vad härligt att det drar igång snart :D

2010-08-10 @ 20:14:52
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0