snorar

Hm, min förkylning som jag haft ett tag nu vägrar att ge med sig ! den va nästan borta men sen jag började med sprayen så är det kört igen !
Känns inte bra att snyta sig när man precis sprutat in dyrbara mediciner i näsan !

Försöker att hålla mig i åtminstone 2-3 timmar innan jag snyter mig efter att jag tagit sprayen, får hoppas på att den tas upp fort av kroppen.

Men shit vilken skillnad det gör att gå från 4 gånger per dag till bara tre ! detta är ju ingenting!
förra gången tyckte jag att mitt spray alarm ringde precis hela tiden.... men detta märker jag knappt av !
Hoppas att resten av denna resan går såhär bra !

det är konstigt jag börjar verkligen få ett sug efter att ta sprutorna.... jag riktigt längtar efter dom.
Men inte blodproven... huuuu dom vill jag verkligen inte att det ska bli dax för.
Tror jag blev skadad av förra gången, känns riktigt riktigt jobbigt att behöva göra blodprov igen :(
jag sticker hellre 5 sprutor i magen än att tar ett enda blodprov till !

Men men.... jag ska försöka att komma över den rädslan oxå !

Kommentarer
Postat av: Tea

Jobbigt att vara snorig. Hoppas att du snart mår bättre.

2010-08-04 @ 13:33:48
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Carro Tjäder

Hej!



Jag är allergisk mot konserveringsmedel och blir konstant förkyld när jag kör sprutorna. Mitt knep är att ta vanlig nässpray ca 1 timma innan hormonsprayen. Oftast så behöver man ju inte snyta sig så ofta när man har nässpray :-)

Lycka till!

2010-08-04 @ 21:13:38
URL: http://carolinatjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0