snuvad på mensen

för att uppdatera er lite här på kvälls kvisten så kom mensen aldrig igång idag :(
Men jag har småblött hela dagen så jag tolkar det som en början i alla fall, så mina tummar hålls för att det är "dag 1" imorgon för det vore ju trevligt om det va klart innan jag ska till sahlgrenska!
jag är på spraydag 12 idag så snart har jag gjort två veckor :)

för att svara på din fråga carro: så vet jag inget riktigt datum än för när jag ska börja med sprutorna.
Men ska ju på ultraljud på onsdag och meningen är nog att om allt ser bra ut då ska jag nog börja så fort som möjligt!
drömcenariot är ju att dom tar blodprov när jag ändå är där och att jag får börja redan på onsdags kvällen.
Men jag ska nog inte ha föör höga förväntningar, så jag hoppas på torsdagen i alla fall ;)

så förhoppningsvis gör detta att äggplocket blir tidigare, har ju vecka 36 som inplanerat, men det lutar åt att det kan bli i slutet av vecka 35... och varje dag man slipper vänta är guld !!!

Tjoohooo blir väldigt glad av att tänka sånahär tankar !!

läste förresten igenom hur jag upplevde spraydagarna förra gången och det va lite värre då !
Jag va oootroligt trött & huvudvärk var och varannan dag !
mensen kom då på dag 10 och dag 11 va första suprecur flaskan slut.... denna gången är det mycket kvar i flaskan så jag behöver inte byta än på ett tag !

Så det gör nog ganska stor skillnad på humöret & biverkningarna att spraya 3 gånger om dagen istället för 4 !
och bara två veckor innan sprutstart istället för nästan 5 som jag gjorde den gången.... phhuuu tack och lov att jag inte behövde göra så länge denna gången !!

känner faktiskt nästan inget av sprayen denna gången - underbart !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0