sommaren är kort

Spraydag 6 idag !

Det rullar på trots att jag tycker att det ändå går så sakta!
Jag är mest ledsen över att det känns som om sommaren är slut! Och det är jag inte redo för !
Jag vill så gärna bada och sola lite till, men det verkar tyvärr som om det fina är slut!

Jag får lite ångest av det, eftersom jag mått som bäst nu under sommaren. Allt har varit så härligt och underbart så jag är lite rädd för den kommande hösten och vintern !

Märker knappt av att jag sprayar förutom att jag igår kväll fick världens huvudvärk.... jag misstänker att sprayen kan ha haft med den att göra.... eller så va det min starka host medicin eller kanske kombinationen !

Hur som hellst är den borta idag och imorgon kan jag glädja mig med att jag sprayat en hel vecka ;)

Sen på måndag är det dax att försöka komma i kontakt med sahlgrenska som öppnar !
Kan tänka mig att det inte kommer bli det lättaste att ringa dom. Det kommer vara MONSTER kö !!!

Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Ja visst mår man bättre på sommaren?! Det är ljust och fint och då blir tankarna influerade. Men tänk på att i Höst kommer du att må fantastisk ;)



Kram!

2010-08-07 @ 15:41:32
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0