Äggplock på Lucia

Ja, så blev det... äggplock på måndag alltså på självaste lucia, får se om det är en tur dag eller otursdag.

Jag ska fortsätta med dos 225 till på fredag och sen blir det ägglossnings sprutan på lördag !
Jag som skulle ha min sista utgång på lördag... undrar om det går nu..?

känns åtminstone jättebra att äntligen veta, att äntligen ha lite datum att gå efter och se ett ljus i tunneln.
och det bästa av allt, inga fler blodprov !! ;)

lycka ! nu hinner mina armveck läka tills på måndag ;)

men något konstigt måste jag ju oxå nämna...
visst det fanns några ägg... men bara på ena sidan ????
Jag tyckte detta va väldigt märkligt, först såg vi ca 4 på ena äggstocken, hurra han jag att tänka eftersom jag trodde det kanske fanns lika många på andra sidan MEN där va det alltså helt tomt ??

försökte fråga ut läkaren vad detta kom ifrån men fick inget svar !
Tänkte om det fanns nåt samband med att det va samma sida dom tog bort cystan ?
Eller har min ena äggstock helt plötsligt slutat att fungera ??

kommer antagligen inte få några svar på detta ändå så det kanske är likabra att släppa det.
Men lite orolig blir man ju, fast konstigt för det har ju funnits äggblåsor på den sidan de andra gångerna ?

Ja ja, alltså inga mängder äggblåsor denna gången heller... men efter förra gången vi bara fick ut 4 så är jag nöjd om vi får ut nåt liknande !

Allt som allt så känns det rätt bra just nu !
Jag är så glad att det börjar närma sig slutet / början ;)

Sista akupunktur tiden på fredag och sen är även de nålarna slut ;)

Nu känner jag mig riktigt redo att bli på smällen denna gången !!

SISTA GÅNGEN GILLT !!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Då var det som jag trodde :-) HÄRLIGT!!!!

Håll kvar i den där inställningen gumman! Nu jädrar ska här göras barn!

2010-12-08 @ 22:13:40
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Anonym

inget konstigt det där med äggen! Du måste kräva läkaren på svar, dom svarar till slut med lite press

2010-12-08 @ 22:47:17
Postat av: Anonym

Så var det för mig den gången jag lyckades också, bara två ut på ena sidan, andra tycktes ha gått i dvala. Men det är ju kvaliteten som räknas. Nu blev jag påmind att kolla upp flaskan. Ska kolla det så kommer jag tillbaka...

2010-12-09 @ 14:24:09
URL: http://www.ml80.blogspot.com
Postat av: ettvanligtliv.

Ja nu jävlar ska det lyckas! Kram

2010-12-09 @ 15:37:53
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Lilla Jag!

Håller mina tummar hårt på måndag att det är guldägget/äggen som finns där inne :)

Kram!

2010-12-09 @ 17:18:35
URL: http://hurskadetgo.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Härligt inställning - heja heja!! :D

2010-12-10 @ 20:58:58
URL: http://abigpart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0