Sprutdag 8

Har ju inte hunnit ta den 8:e sprutan än men ikväll så ;)
lämnade blodprov igår som jag ska ringa och få svar på senare idag. Är lite nyfiken på hur det går. Om jag ska köra på samma dos 225 eller om det blir nån ändring?

Även nyfiken på när jag ska in för koll... jag skulle gissa att det blir på fredag, då är jag på sprutdag 11 så det bör ju bli koll då innan helgen ! Låter logiskt!

vet inte om jag bara hade ont i magen igår eller nåt för nu har jag plötsligt inte ont längre ??
däremot blir jag lätt illamående då och då och nu har ägglossnings flytningarna kommit... ni vet hur det brukar va innan äggplock. ;)

undrar så hur det går därinne ? Om menopuren är bättre eller hemska tanke sämre... tänk om det inte händer nåt alls därinne...?

Ja ja, den som lever får se... och förhoppningsvis blir jag pyttelite klokare efter samtalet om ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: Längtan

Hoppas att du fick bra nyheter på telefonen och att det sedan ser bra ut på nästa kontroll

2010-12-07 @ 18:35:06
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0