fixat!

Kvällen är räddad ;) Ny suprecur står här och väntar på mig !
Har nu avverkat 2 hela flaskor och ikväll börjar jag med den 3:e....oj oj... Känns som om hela kroppen är full med skit!
Har även ringt till min vårdcentral och det va inga problem med blodprovet.
Bara komma in på torsdag, när jag vill så fixar dom det.... brukar inte vara några väntetider heller, så det är ju perfekt!

Men jag måste nog ringa sahlgrenska igen...
Tanken är ju nu att jag ska lämna blodprovet på torsdag, det ska vara framme på fredag. Och sen ska dom ringa på tisdag för att säga om jag kan starta på tisdags kvällen.
MEN... Den dagen jag börjar spruta så ska jag ju halvera spraydosen till en näsborre 4 gånger om dagen, iställer för 2.

detta går ju inte ihop... om dom då ringer vid 3 tiden så har jag ju redan hunnit spraya 2 gånger den dagen.
Så jag måste ju få dom att ringa på måndagen istället, så jag vet hur mycket jag ska spraya på tisdags morgonen.

Krångel hela tiden tycker jag och ett jävla ringande !

Men men.... snart så ;)

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Så bra att du fick tag i mer.

2010-02-02 @ 19:20:33
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Cod1984

Gud va gött att sprayen kom till rätta!

Vilken panik ja skulle ha haft...

Lycka till!

2010-02-02 @ 21:25:25
URL: http://ivfmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0