Progesteron

För att svara på din fråga Smultronett så fick jag 8 paket Progesteron utskrivna! ( 10 i varje ) 

Räknade att jag kommer ha använt 61 st vid testdag 18.

18 ruvardagar * 3/dag
ET dagen 3 st
dagen innan ET 3 st
Äggplockningsdagen 1 st.

Vilken dag är din testdag, oxå dag 18 eller ??

sen står det i mina papper att vid positivt test alltså dag 18 så ska jag fortsätta med dem såhär:
3 st/dag under 3 dagar
2 st/dag under 2 dagar
1 st/dag under 2 dagar

sen ska jag sluta helt !

då borde mina räcka nästan precis !

Men konstigt om du bara fått 50 st, tycker du ska ringa och "beställa" fler !

Angående biverkningar så vet jag inte riktigt försöker att inte känna efter, men jag är ganska trött, blev väldigt yr igår när jag städade, (nästan skakade i benen och va tvungen att sätta mig ) även illamående på kvällen så att jag trodde jag skulle spy! men alla symptom har försvunnit inom en kvart igen ungefär.
sen är det ju den smygande mensvärken på några sekunder som kommer nån gång per dag!

Vet inte om du blev så mycket klokare men hoppas verkligen inte du är överstimulerad!!
Kram på dej & alla ni andra såklart!


Kommentarer
Postat av: SmultronEtt

Ojoj! Ett helt inlägg "bara för mig"! :)



Jo, jag tycker oxå att det är konstigt att jag bara fått 5 paket. Jag tog min första direkt efter ET, alltså två den dagen den 26:e feb. Min testdag är den 14:e mars. Jag ska ta tre om dagen vilket blir att jag tar de tre sista samma dag som TD. Jag ska allt ringa på måndag och "gnälla" till mig fler paket. =P



Tack söta du för ditt inlägg!



Kram!

2010-02-27 @ 19:19:41
URL: http://smultronett.webblogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket.

Nej, inte jag heller egentligen. Men symptom efter symptom dök uppsom jag kände igen från förra gången så jag kunde inte låta bli att testa.. och det gick ju.. Skillnad dock när man gör ett vanligt IVF eftersom man kan få falska plus, men så är ju inte fallet nu eftersom det är naturlig cykel.



Jag håller tummarna för dig!!!

KRAM

2010-02-27 @ 20:55:21
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: mamma-wannabe

Hoppas Ruvandet går bra och att du får tiden att gå...



Nu har du i alla fall fått mig att kontrollräkna mina Progesteron ;)



Jag har skickat vidare en award till dig!



Kram

2010-02-28 @ 11:16:04
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0