Röris fick följa med oss hem ;)



I morses åkte E iväg och köpte denna gudomligt söta ankunge till mig !! Han skulle vara våran tur maskot och jag bara älskar den !!!
Här är vi påväg till göteborg, ( fortfarande med hjärtat i halsgropen ifall de skulle ringa från sahlgrenska )
Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv!

Jag trodde aldrig jag skulle få säga detta men : JAG ÄR NU EN RUVARE !!!!! ;)
Shit jag är så himla glad så jag tror jag smäller av !
Visst det är fortfarande väntan kvar, men att få komma såhär långt är helt underbart!!!

"Bebisen" ska naturligtvis få den lilla underbara ankungen som minne av dagen då han/hon kom till oss ;)

Jag tror det är tack vare era tumhållningar vi kommit såhär långt.... på riktigt!
Är så skönt med det stödet ni ger - Underbara, underbara tjejer !!!

När vi väl kom fram till sahlgrenska va vi en timme tidiga... tjohoo... så det va bara slå sig ner och vänta.
Vi förstod ju i alla fall att vi borde få något tillbaka eftersom telefonen inte ringt.
Men vi va ju så nyfikna på HUR det hade gått!??
Sen fick vi äntligen komma in på vårt rum, men doktorn va tydligen sen, så vi fick vänta nästan en timma till. Här sprack vi ju nästan av nyfikenhet och blev bara ännu mer nervösa. sköterskorna kunde inte svara på hur det gått, utan det va bara vänta på doktorn !

På med de läckra kläderna igen och nu äntligen skulle vi få veta !!

Så här kommer det.... Det blev 4 st befruktade ägg ;)

Alltså 1 till mig och hela 3 st till frysen !! WoW!!

Det känns så himla bra !!! & vi blev verkligen glada !
Känns helt ofattbart... 4 st av 7, Mycket bra tycker jag, vi är helnöjda !!
Att få till frysen är ju en riktigt stor Bonus !!

In med vår lilla älskling och vips så va det klart ! Kändes nästan ingenting!

Jag & E svävade ut från kliniken på små moln och ber nu bara för att vår lilla skatt ska stanna hos oss !!
Passande nog spelades " Stand by me" på radion hem ;)

Åhhhh så skönt att detta är över, nu är det "bara" upp till min kropp om vårt pyre vill stanna !
Men jag tror vi kör på att vi är gravida - tills motsatsen bevisats ;)

Kändes så bra oxå att veta att mina ägg kunde befruktas av E "helt naturligt" utan hjälp av icsi.
Ska bli fruktansvärt gott att gå och lägga sig ikväll, jag är helt slut!

Kram på er alla !!


Kommentarer
Postat av: MDB

Grattis! Vilket bra resultat. Ska hålla tummarna för att det blir ett positivt test snart. Kram!

2010-02-24 @ 20:29:00
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fick tårar i ögonen när jag läste detta. Grattis som ruvare. Önskar er all lycka till nu, ska hålla tummarna för att röris stannar hos er.

2010-02-24 @ 21:21:54
URL: http://ml80.blogspot.com/
Postat av: Tonci

Vad fint resultat! Stort grattis till er!!! Nu håller jag tummarna att ni får en pluss snart!!!

Ta hand om dig och lilla embryot i magen :-)!

Kram

2010-02-25 @ 09:12:41
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com
Postat av: SmultronEtt

Grattis! Så underbart härligt att höra!! 4 av 7!!! Va glad jag blir för dig/er! :)



Allt är bra med mig, ÄP var ju ingen big deal med morfin i kroppen. ;-) Anledningen till att jag inte uppdaterat min blogg är att jag inte riktigt känt för att sitta vid datorn... just nu ligger jag i soffan och surfar på tvn via vår hemma-bio-pc. Jag kanske skriver i bloggen imorgon eller i helgen. :)



Grattis igen och jag håller mina tummar hårt hårt hårt för att er lilla röris väljer att stanna hos er! Kram!!

2010-02-25 @ 09:38:17
URL: http://smultronett.webblogg.se/
Postat av: Plusresan

Vilket lysande resultat!!!! =)

Hela 3 till frysen också, GRATTIS!!!



Nu fortsätter vi hålla tummarna för ett fett plus om ett par veckor.



KRAM

2010-02-25 @ 11:36:26
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Åsa

Stort grattis! Kanonresultat! Välkommen till ruvarvärlden! :-)

Kram, kram

2010-02-25 @ 18:55:07
URL: http://www.asa1977.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0