Ruvardag 3

Hm här står tiden still, som vanligt ! jag förstår inte vad ni andra gör som får tiden att gå fortare ??

Känner fortfarande inte så mycket, nån gång har det kommit en snabb mensvärks känning men den försvinner lika fort igen.
Det retar mig att det inte står nåt om biverkningar av progesteronet? Vad jag har fattat är det lite gravid liknande symptom - ja tack för den...
Betyder att jag kommer gå här totalt skengravid och hoppas & tro och sen kanske...? SKIT!

Försöker hitta på lite saker att sysselsätta mig med, men tröttnar efter nån timma och då är det bara hundra timmar kvar av dagen ändå ! :(

Jag kan ju inte påstå att jag inte tänker på det... jag tänker på mitt lilla embryo varenda timma och nästan varje minut som går, kan inte slå bort tankarna!

för det mesta är jag positiv men.... ja några gånger om dagen råkar det slinka in lite negativt oxå !

Kommentarer
Postat av: SmultronEtt

Jag har ömma bröst, yrsel och illamående.. kanske kan vara biverkningar av progesteronet? Hur känner du dig?



Jag fick 5 paket á 10 stycken vaggisar utskrivna av läkaren på kliniken, det betyder att dom bara räcker fram till testdagen och inte längre än så. På sjukhuset fick jag veta att jag skulle sluta med dem samma dag som TD. Hur många paket fick du utskrivna och hur länge ska du ta dem?

2010-02-27 @ 15:01:44
URL: http://smultronett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0