rysk roulette



Med en önskning om att vara 3 på nästa alla hjärtans dag !!!



Börjar bli lite rädd nu.... först kom det en våg av blogg vänner som lyckades och likt förbannat så kommer en ny våg där likamånga misslyckades...
Det är verkligen rysk roulette vi gett oss in på!
Det kan gå precis hur som hellst och det skrämmer skiten ur mig!

LEVA ELLER DÖ !!!

sprutdax om någon timma och hur konstigt det än låter så är det dagens höjdpunkt.
Så fort nålen är utdragen igen så är dag 6 gjord och det känns fantastiskt.
Kanske gjort hälften nu..? vem vet.
Hade varit spännande och veta hur det ser ut därinne...
Finns det några ägg pågång ??

Direkt efter sprutorna tycker jag att det känns lite och på kvällarna/ nätterna molar det. Men på dagarna tycker jag inte att jag känner något direkt, (förutom illamående & trötthet )
Så vi får väl se vad som händer. Hade vart skönt att fått svar på blodprovet direkt imorgon men, jag får hålla mig tills på tisdag.
Får inte glömma på tisdag att boka in ett ultraljud om dom inget säger om det.

nog tjatat om detta idag, nu blir det filmmys med min älskling!!


Kommentarer
Postat av: Candra

Håller både tummar och tår för att vi båda och alla andra som försöker ska kunna ha en liten till nästa Alla Hjärtans Dag!



KramKram

2010-02-15 @ 09:19:02
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0