spraydag 22

Dag 22 och idag kickade väntan in igen på allvar!

7 dagar kvar till första sprutan !!!
En vecka ska jag väl klara av att vänta.... och sen 2 veckors väntan på ÄP & återföring och sen 2 veckors väntan under ruvningen.... Ahhhhh!!
Det är för mycket väntan nu..... blir tokig!!!!!!!!!

Tänk om det inte går vägen ??? Tänk om jag måste göra om allt det här ???
Oj Oj.... tankarna virvlar runt!!

Måste nog till apoteket idag igen, sprayen börjar ta slut. Så jag får nog hämta ut mera!. Jag ska ju trots allt spraya när jag sprutar oxå, så den kommer inte att räcka !

Usch... OM jag trots allt måste gå igenom allt det här en gång till så önskar jag att jag inte behöver vänta så länge i alla fall. Då jävlar vill jag köra på direkt.... och fan inte spraya en hel månad !!!

Fick 2 gravid besked igår... en av mina kusiner ska få i juli... och den andra läste jag på facebook....
Hatar facebook.... varför fortsätter man att gå in på den förbannade sidan !

Jag tycker ändå jag tog det ganska bra! Brukar bli helt förtvivlad... men det känns ju lite annorunda när man själv ändå är inne i karusellen. Jag kan ju lixom inte göra mer än det jag gör just nu!
Lite läskigt oxå.... att det här är ALLT jag kan göra och tänk om det inte går ändå ??

Ja ja... får låta tankarna vila lite och koncentrera mig på annat!!



Kommentarer
Postat av: MIckan

Kämpa på nu! Man vet ju adlrig vad som är "felet" när ´man saknar diagnos, så det är klart att man kanske måste gå igenom fler behandlingar (som vi fick göra). Men det är inte vad vi hoppas på - det kommer att gå bra för dig - hejja hejja! Här är jag snart färdig med v. 12 och ungen var supersöt på ett ultraljud vi gjorde i fredags, studsade lite och visade upp sin armar och ben. Kämpa på - du är grym och du kommer att klara det här. VÄntan suger och där finns ingen medicin förutom att ha målet i sikte. Många kramar!

2010-02-01 @ 15:09:24
Postat av: M

Heeeeeeeeeej Mickan ! Vad glad jag blir att höra från dig! Trots att vi inte känner varann så tänker jag på dig ibland och undrar hur det går!

Skönt att höra att allt går bra. Åh det måste vart så speciellt att få se bebisen på ultraljudet ! ;) WoW! Tack för att du fortfarande kikar in ibland och håller dina tummar för mig!

Kram M

2010-02-01 @ 17:47:54
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Fru H

Jag älskar känslan när man är på väg. På gång. Då händer det nåt och det finns en chans.

Lycka till med sprayandet. Nedräkningen har börjat!

2010-02-01 @ 21:17:58
URL: http://gravidkampen.blogspot.com
Postat av: MDB

Sju dagar kvar är ju inte långt. Snart är du där! Kram.

2010-02-02 @ 08:13:32
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0