Spraydag 27

Funderar på vad man ska göra idag ?
Blev tillfrågad om jag ville följa med ut ikväll...  och jag tror att det vore det bästa!
Jag är egentligen inte så sugen men det skulle ju hjälpa till att få tiden att gå!
Då är man ju upptagen från de elaka ivf tankarna både ikväll och även imorrn beroende på hur dålig man blir ;)

jag vet inte riktigt, jag får klura på det.
Men vi har ingenting planerat idag och såna dagar är värst, för de går så LÅNGSAMT!!!

Dag 27 idag och jag är gött uttråkad!


Kommentarer
Postat av: Fru H

Passa på att gå ut och roa dig och svinga en och annan bägare. Om ganska kort tid kan du inte svinga några bägare (inte med alkohol i iaf) vet du:-)

Kramar

2010-02-06 @ 17:57:16
URL: http://gravidkampen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0