SPRUTDAG 1 ( låter lite snuskigt faktiskt )

tack alla ni söta för kommentarerna jag får ;)
gör mig sååå glad att bara veta att ni finns där !
Försöker svara så gott det går, men jag är lite rörig av mig så det är inte alltid det blir av.
Men jag ska försöka bättra mig!

Nu är det strax dax.... jag har inte vågat titta på grejjerna idag, men snart ska jag öppna min lilla låda med pennan, sprut tjofräset och hela fadderullan. Får väl hoppas jag minns hur man gjorde ?
Annars får jag väl läsa mitt lilla informations häfte jag fick med !

Speedad på injektions hormoner strax alltså... oj oj E som redan tycker jag varit en häxa !
Tror han får gömma sig långt långt bort dessa 2 veckor så han inte kommer i min väg ;)

GÖM DIG ÄLSKLING !!

Tror jag börjar kl 20.00 så behöver jag bara vänta en halvtimma till - Tjohej !

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Jag tror att det kommer gå jätte bra

med sprutorna.

2010-02-09 @ 20:17:19
URL: http://langrean9manader.blogspot.com
Postat av: MDB

Vad roligt att höra att du fått börja med sprutorna. Nu är ju klockan 21 så du har alltså redan sprutat - hur gick det?

2010-02-09 @ 21:07:32
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0