Sprutdag 2

Tagit andra sprutan idag och det gick faktiskt mycket bättre än igår !
Tycker fortfarande att det svider och gör lite små ont men det är inget jag inte klarar av.
Har ett litet blåmärke sen igår så det ska bli "kul" att se hur magen ser ut om två veckor!

bara en kvar innan blodprovet på sahlgrenska, så får vi se hur denna dosen fungerar för mig! hoppas på att jag kan köra på 150 hela vägen, det låter bra.

Annars händer inte mycket, försöker få dagarna att gå så fort som möjligt bara !
Hade vart spännande att veta ungefär hur många dagar jag ska spruta..?
gissar väl på ca 12 -14 eller nåt sånt.

Hoppas att allt kommer gå som det ska, vill inte vara med om nån överstimulering eller nåt liknande!

Vecka 8 here I come ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0