Sprutdag 3

Jag har visserligen inte tagit den tredje än men snart är det dax!

När jag kom hem mådde jag inte bra alls så det blev vila för min del.
Halsen blir bara värre och jag tror att febern smyger sig på ibland.

Känns inget skoj att ta spruta i min ömma febriga hud ;)
Hoppas detta hinner försvinna till imorgon då vi måste åka 05.30 härifrån om vi ska hinna till sahlgrenska i tid.
så det blir väl till att sätta klockan på 5 då....Åhh härliga fredags morgon !!

kom och tänka på en sak som gjorde mig lite nervös....
fick för mig att räkna dagarna mellan ägglossning & mens... alltså hur många dagar jag haft emellan förut!
dum som jag är har jag inte skrivit upp alla.... men hittade några i alla fall och jag tror jag ligger på ca 16 dagar.

Usch... så med andra ord skulle jag kunna gå och ruva i hela 16 dagar och få upp hoppet och sen bli snuvad på allt ändå... Fyyy det här känns inte roligt!
Ruvningsperioden känns som rena skräcken för mig!

dessutom kommer man väl vara så nervös oxå, så att mensen garanterat blir sen och spelar mig ett spratt... usch, usch, måtte det lyckas så man får något för all den här väntan !!

2 timmar kvar till sprut - time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0