sprutdag 6 & alla hjärtans dag !

Ikväll blir det spruta nr 6 :)
Känns bra att tiden rullar på lite i alla fall.

Alla hjärtans dag idag och min skrutt väckte mig med blomma, godis & ett jättesött kort.
Underbara, underbara E, som jag älskar dig!!

Och ikväll ska vi fira med stick i magen ;) hihi
Jag känner mig inte redo att ta sprutan nån annan stans än hemma, så vi kör på lite hemma mys, med middag och film.

En irriterande sak sen jag halverade spraydosen är att jag blivit helt igentäppt i näsan..?
Vet inte om jag är förkyld eller om jag använt sprayen så länge så näsan blev knäpp.
Ja ja jag hoppas det försvinner snart för nätterna e jobbiga när man inte kan andas riktigt!
Sen märkte jag idag att jag fått typ ägglossnings flytningar..?? Ni vet vad jag menar.
Men borde jag verkligen ha det nu? Jag kan väl inte få ägglossning för tidigt? utan att tagit ägglossnings sprutan menar jag. Äsch det är säkert bara något annat!

Får inte glömma att ta nytt blodprov imorgon då... Hoppas allt rullar på bra så att jag får göra äggplock tidigt vecka 8... hellst på måndagen ;)
(Men med min tur så blir det väl inte förräns på fredagen)

Nu ska jag äta sen söndags frukost !!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej! Mysigt med uppvaktning! Fick tre rosor av min kära, en för oss båda och en för mini i magen :-) Flytningarna är inget att oroa sig för, jag trodde jag hade råkat ut för spontan ägglossning men icke då. Det kletar på fram till äggplock så håll ut! Kram på alla <3

2010-02-14 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0