Sprutdag 7

Hade ett missat samtal förut... dolt nummer... FAN
dolt nummer betyder nästan alltid sjukhus...
Ingen har ringt igen, och inget meddelande lämnat ??
Spricker av nyfikenhet.... men antar att jag inte kommer att få veta.

Idag känner jag mig lite avundsjuk på dem som får göra korta behandlingen....
Det här är för lång tid, och jag önskar att jag fått korta.

Haft ont i magen idag, riktigt känner hur det händer grejjer därinne.
Hoppas att det växer i lagom takt bara.

Förresten, igår tyckte jag det va på tiden att E fick prova sprutan ;)
Alltså testa den på sig själv.... han tvekade bra länge men tillslut så gjorde han det ! ( utan innehåll såklart )
Lillsöta haha, satt där nästan kallsvettig och skakade.  han är lika spruträdd som jag !
Tycker det va lite kul att han vågade.

Spraydag 36 idag...bläää måtte det vara slut snart !!
Och en hel veckas sprutande... Ny ampull ikväll och imorgon ska jag ringa för att få svar på hur vi går vidare !

ooops nu ringde alarmet, dax för spraydos
Herrejävlar, jag tycker det satans alarmet ringer hela tiden. 5 gånger om dagen, konstigt att man blir påmind om sin situation HELA TIDEN !



Kommentarer
Postat av: Åsa

Puh, ja du har ju verkligen vart igång hur länge som helst. Men trots allt nu är det inte så långt kvar! Jag får besked imorrn om när det blir ÄP för min del, längtar också mycket till det.

Kram, kram

2010-02-15 @ 18:46:52
URL: http://www.asa1977.blogspot.se
Postat av: MDB

Säger som Åsa, det är inte långt kvar. Snart bloggar du om ÄP ;-)

2010-02-15 @ 22:07:22
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Plusresan

Haha, vad roligt att E provade en spruta också =) Hahaha. Det borde jag ha tänkt på. Ska se till att A provar en gång själv han också.



Snart kommer du att ligga där i gynstolen och plockas på guldägg efter guldägg. ;)



Kram

2010-02-16 @ 15:45:32
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Mia

Tar du både sprutor och spray? har inte riktigt förstått...

Tiden går snabbare än man tror =)

kram

2010-02-16 @ 16:21:57
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: SmultronEtt

När jag läste upp ditt inlägg för mannen här hemma skulle han såklart visa sig tuff och oxå sticka sig i magen, men sen började han tveka och sa att vi först ska se om jag behöver alla dessa nålar innan han sticker sig... bra bortförklaring... =P

2010-02-16 @ 19:03:32
URL: http://smultronett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0