Tortyr !

Jag har längtat så efter att få vara ruvare, men nu när jag är här så är det bara tortyr !!!
Växlar mellan hopp och förtvivlan hela tiden och det har bara gått 4 dagar!
Jag står inte ut att inte få veta !

Skulle hellre genomgå 4 st äggplock på en och samma dag än att vänta de här dagarna !
Tror jag håller på att bli tokig!

Idag känner jag mig extra nervös, vet inte varför?
Börjar verkligen känna vad det är jag kan förlora.... om man gråter så man nästan går sönder när mensen kommer i vanliga fall, vad ska man göra nudå?
Kommer inte fixa att resa mig igen, jag skiter i att jag har i frysen, det är ändå flera månaders väntetid och jag vill ha detta embryot... NU !!!!

Hela Januari har gått med hormoner...
Hela Februari likaså...
Och nu kommer halva mars gå med ännu mer hormoner & ruvning....
Är det konstigt att man är trött !

E pussar min mage varje kväll & ber vår lilla skatt att stanna hos oss.....  skulle inte klara att göra honom besviken oxå :(


Kommentarer
Postat av: SmultronEtt

Så söt din E är. :)

Min man säger inte mycket... men han e söt på sitt sätt. Vet att han längtar och önskar precis lika mycket som jag.



Jag håller med om tortyrkänslan... Man blir tokig!! Jag ser film efter film för att fördriva tiden. Och för att torteras ännu mera så har jag dessutom gått och blivit förkyld. blää :P



Kram!

2010-02-28 @ 12:00:08
URL: http://smultronett.webblogg.se/
Postat av: MDB

Tycker att det jobbigaste med behandlingen har varit det psykologiska, och för har det blivit värre ju närmare vi kommer. Har haft en stor rädsla för att "snubbla på mållinjen".



Just nu lever jag dock i villfarelsen att stressen ska försvinna bara jag får tillbaka ett embryo, men jag förstår ju att det snarare kan komma att bli värre...



kram på dig, och hoppas att tiden går fort till ditt plus.

2010-02-28 @ 14:44:11
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: mamma-wannabe

Visst är det hysteriskt jobbigt emellanåt!

Vilken tur att du verkar ha någon som är så omtänksam att dela det med!



Kram!

2010-02-28 @ 16:55:23
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du har fått en blogaward på min blogg.

Tack för en fin blogg! Hoppas att det lyckas!!!

2010-02-28 @ 18:04:21
URL: http://varfinnsminbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0