Väntande...

Känns som om den här resan har hållt på hur länge som hellst...

Skulle jag verkligen klara att göra det en gång till om allt misslyckas - jag har väl inget val..??
JAG MÅSTE !!!

Är fast bestämd på att vi kör på minst 6 gånger... 3 genom landstinget, och sen ett 3 -pack nån annanstans.
Det är min plan, men för allt i världen vill jag inte.... jag vill att det ska lyckas NUUU !!!!

Imorgon får vi veta om något befruktats.... helt sjukt imorgon kan vi få åka och hämta vårat barn ;)

Jag är grymt imponerad av er tjejer som gjort detta så många gånger, fy fan, äggplock e inget jag vill göra igen.
Men som sagt så måste jag veta att jag försökt allt innan jag kommer ge upp !!

Försöker att slå bort tankarna idag, men faktum är att det är allt jag tänker på.... önskar det va ET idag så jag slapp vänta, och imorgon vill jag slänga bort telefonen... för då kan den inte ringa !

Invigt vagitorierna....Mums säger jag, önskar att jag fick ta dessa hela livet - OR NOT !!!
Spelar det någon roll vilka tider man tar dessa på??

jag kör på: 07.30 - 15.00 - 23.00

hoppas det inte är för lång tid emellan varje ??

********************************************************************

Förresten en Nyhet som jag glömde igår.... Vid äggplocket säger läkaren plötsligt - "Och här har vi en endometrios cysta...."
VAD I HETVETE....???

Ni vet cystan som jag nämnt tidigare... nu säger han att det troligtvis är en så kallad choklad cysta?
Jag förträngde det här igår, för jag ville bara koncentrera mig på ivf.
Men what ?? sen när har jag endometrios ?? Och varför skulle ingen sagt något tidigare i såna fall... jag vet inte om jag tror på honom ?
Frågade vad detta i såna fall innebar, och han sa typ: ingenting, Nähä...? Fattar inte vad ska jag göra åt detta då?
Just nu känner jag bara att jag får låtsas som ingenting... jag har aldrig haft några cystor förut ?
Detta störde mig nåt enormt, och jag har för mycket annat att tänka på så jag ger fan i detta bara !

********************************************************************

Mår förresten bättre idag, men va lite jobbigt att sova, då jag hade ganska ont igår kväll & natt.

Nu ska jag återgå till mitt väntande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0