jobbigt besked

Aj aj aj..... just när jag kännde mig lite gladare så kommer ett riktigt bombnedslag.

Fick idag reda på att en speciell person ska bli pappa...
detta är en kille som jag älskade nåt enormt (naturligtvis inte lika mycket som min E men ändå )
Jag va så kär i denna kille och han va min, bara min, alldeles för kort.
Ja jag blev dumpad helt enkelt och jag va alldeles förtvivlad.

naturligtvis va detta det bästa som kunde hända, annars hade jag ju aldrig träffat E.
Men om jag tänker på det så får jag lika ont i hjärtat nu som det gjorde då.
Jag skulle absolut inte vilja ha honom tillbax, det får ni inte tro men att få höra att han nu ska bli pappa vred om mitt hjärta lite extra.
Är det verkligen bara jag kvar nu??? Jag har försökt att mota bort såna här hopplösa känslor men det funkar bara sålänge ingen annan blir gravid i min närhet.

Och nu händer det alltså igen! Om inte denna behandlingen fungerar hur värdelös kommer jag känna mig då!
Herregud!
Hur ska jag klara detta! Detta ville jag verkligen inte veta.... och hade inte facebook funnits så hade jag varit lyckligt ovetande om detta ! JAG VILLE INTE VETA!!!!!!
Önskar så att jag kunde dra ut den här informationen ut hjärnan och glömma bort det.

Hade inte gjort mig något om jag mött detta par om 5 år... "hej, hej jasså 2 ungar ja.. roligt hehe"
Men inte nu!!!!!!  Fan va jobbigt detta kändes.
Detta gick rätt in i hjärtat och det gör ont!! Avundsjukan tar överhanden nu och jag får verkligen hålla mig för att inte gråta!

Jag vet inte vad jag ska göra nu.... facebook e nog det jävligaste som uppfunnits. kommer inte orka följa deras växande mage... det går bara inte...  vill inte ha med dom att göra, ska jag spärra dom?? känns lite överdrivet.?

Men det enda som kan rädda en sån här situation är att vi oxå blir gravida, annars måste jag gå och gräva ner mig!
Varför ska det vara såhär...??? När är det min tur... det måste vara min tur nu !!
Förstår att ni kanske tycker jag överdriver, men att det va just den här personen gjorde extra ont!!!

Orkar inte gå vidare !!!  :(
Känner mig alldeles livlös !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår precis hur du känner dig! Va med om samma sak för ett tag sedan. Världen gick under för mej! Men vi kvinnor är starka varelser som klarar av precis ALLT!



Jag håller tummarna för dig och vet att detta går som en dans!

Lycka till på tisdag!

Kram M

2010-02-05 @ 11:43:06
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag vet precis hur det känns. Och det gör ju så obeskrivligt ont när personer runt om bara blir gravida i ett huj, medans en annan får kämpa så in i helvete.



Inga ord tröstar ju, men jag tänker på dig ska du veta!



Kram

2010-02-05 @ 12:56:01
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0