besöks rekord ;)

WoW Tänkte bara hoppa in o säga att jag slagit rekord eller snarare Ni har slagit rekord!
Har haft 60 besökare idag :) Och det är mest hittils !
Kul att så många hittat till min lilla skrutt sida!

Resten av kvällen har gått kanon här, förutom alldeles nyss när jag fick som en värk i magen antar att det är nåt mens verks aktigt? Men den bör ju inte vara pågång än... ja ja, vi får se vad som händer!

Kom och tänka på en annan sak förresten som ni kanske kan hjälpa mig med !
När vi va på nybesöket fick jag för mig att läkaren sa att sprutorna inte skulle ligga i kylen. Men på apoteket sa dom att dom skulle ligga i kylen ?? Hm... Vart har ni era?
Just nu ligger dom i kylen, kanske ska lägga ut dom när det börjar bli dax sen... om några veckor?
Kanske ska ringa sahlgrenska och fråga....
Men jag sitter ogärna i den där telefonkön, blir på sånt jävla kasst humör av telefonköer !

Bara en timma kvar till kvälls puffarna sen är jag redo för dag 5 imorgon!

Kommentarer
Postat av: Pippifrugan

Jag använder Menopur. Och på dem står det att det ska förvaras i max 25 grader. Ibland kan vi ha lite varmt inne (runt 25 grader) så jag förvarar dem i kylskåpet.

2010-01-14 @ 22:18:01
Postat av: Tonci

Varken min Menopur eller Puregon var i kylen. Den enda som jag har där är Pregnylen.

2010-01-15 @ 07:25:50
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com
Postat av: Plusresan

Hmmm, jag har ju inte haft samma sorts sprutor som du. Jag hade Gonal-f, Orgalutran samt Ovitrelle. Av dessa så skulle Gonal-f och Ovitrelle ligga i kylen men inte Orgalutran. Så jag tror det är väldigt olika läkemedel emellan.



Sa de att alla dina sprutor skulle ligga i kylen?



Grattis till ditt rekord förresten! :)

2010-01-15 @ 09:50:37
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: cod1984

Hejsan!



Jag ska använda gonal-f i sprutväg och de ska ligga i kylen... anar att det är olika från preparat till preparat.



Jag är på spraydag 11 och känner mej väldigt olustig i kroppen och är väldigt trött hela tiden... Men vad gör man inte för att få en liten!



Lycka till Cod1984

2010-01-15 @ 10:06:47
Postat av: Fru barnlös

Grattis till 60 besökare!

2010-01-15 @ 17:45:34
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Lila

Vi hade våra i kylen, men tog fram dem en stund innan insprutet så det inte skulle svida så mycket.



Spännande att ni är på g igen....

Kram Lila

2010-01-15 @ 20:53:08
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com
Postat av: Kix

Ser att du fått flera tips redan. Läs bipacksedeln! :)



Kix

2010-01-15 @ 22:21:14
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0