god natt dag 8

denna dagen tycks aldrig ta slut !
Men nu är det i alla fall slut puffat för dag 8, får se om mensen behagar dyka upp nu i dagarna oxå, inget jag ser fram emot direkt. Men den måste komma så inget blir galet!
Inget får äventyra vår lilla resa nu!

En liten efterlysning.... "Min högsta önskan"
Hur går det för dig?? Flyter allt på? Du som äntligen gick över till andra sidan ;) Den gravida sidan ;)
Hoppas allt går bra och att du är i sjunde himlen !!

Har varit väldigt, väldigt trött och orkeslös idag och det får nog bli sängen nu.

Oh, kom på varför jag började skriva inlägget....
Hur fan e man funtad om man inte ens slutar röka när man är gravid??!!
Det är för mig oförståligt. En cigg i munnen på en gravid kvinna är tamejfan det äckligaste jag vet !
Så ni lyckliga gravida - FIMPA FÖR HELVETE!!!!!
Hur kan man vara så jävla självisk.?

Kommentarer
Postat av: IVF-karusell

Hej tjejen! Hoppas du mår bra! Hur går det med sprayandet tycker du?



kram



2010-01-19 @ 17:02:09
URL: http://www.ivf-karusell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0