Huvudvärk dag 17

Spraydag 17 och ENORM huvudvärk !!!

Fy vilken jobbig dag, men den har gått fort i alla fall.
Så nu ligger jag äntligen i soffan och ser på robinson!

Har inte hunnit tänka på ultraljudet imorgon... så jag har inte hunnit bli nervös över det.
Men det kryper nog fram sen när jag går och lägger mig.

Har en känsla i kroppen att cystan är borta och att jag inte behöver oroa mig för något. Men samtidigt finns ju risken där att den är kvar.... :(

Men jag önskar & Hoppas och imorgon får jag veta !!!
Snälla snälla låt något gå vår väg !!!

Förresten... Märkte idag att jag plötsligt blöder igen ...? What ? inte direkt mycket men mensen fick jag ju för en hel vecka sen, och den har ju slutat så vad är nu detta ??
Hoppas det bara va det lilla och att det slutat tills imorgon!
Jag borde ju verkligen inte blöda nu ?

Ser inte fram emot imorgon, att ligga där återigen med benen i vädret.
Hoppas på att en annan läkare gör det än den jag hade förra gången, hon va riktigt hårdhänt så det känndes ju sådär!
Usch sen så hatar jag verkligen att ta blodprov oxå, lite av det värsta jag vet med nålar... tycker det gör ruggigt ont och jag har ont i armen länge efter.
Så jag ser verkligen fram emot sprutorna, Wiiihiii!

Skriver imorgon hur det gick, om äcklet är borta eller om bekymmren fortsätter!
Håll tummarna att den är BORTA!!!!




Kommentarer
Postat av: MDB

Hoppas allt går bra imorrn!



Tycker verkligen inte att de är kul med alla dessa läkarbesök, och då har vi inte ens börjat med själva ivf:n än...



kram!

2010-01-27 @ 21:00:42
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Allt kommer gå bra imorrn om så mina tummar ska gå av pga allt hållande!

2010-01-27 @ 21:27:11
URL: http://www.asa1977.blogspot.se
Postat av: toksnippa

Hoppas du snart får sätta igång med sprutorna!! Inge kul med huvudvärk, urk!!

2010-01-28 @ 09:14:20
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0