känner ingenting - dag 3

Då va det dag 3 och jag känner ingenting... Är det bra eller dåligt?
Jag tar det som bra, gillar inte biverkningar ;)

Har en liten fråga förresten, nån som vet om man kan dricka alkohol när man håller på med nässprayen ??
En gammal kompis fyller år och ska ha fest, och man känner ju sig skit tråkig att tacka nej bara för att man sprayar sig lite i näsan ! Men jag vill ju heller inte sitta där efter några glas och typ trilla ihop.
Någon som vet eller har erfarenhet av detta??

Vill verkligen leva till fullo nu innan det blir fullt allvar. Gick miste om såå mycket hela 2009 när vi bara hade hängt upp oss på vår barnlöshet. Vi gick i ide och träffade knappt folk, dricka något vid ägglossning va absolut inte aktuellt, och inte tiden efter heller för "det kunde ju ha fastnat" Yeah right !! Och sen vid mens time va vi båda så ledsna så då grävde vi ner oss ännu mer !

Men mitt goda humör är fortfarande kvar här och det är jag superglad för, enda jag vill är väl då att tiden ska gå lite fortare men det går ju inte göra så mycket åt !

Tack alla ni snälla som kikar in och hejjar på mig/oss !

Kommentarer
Postat av: Tonci

Vad bra att du mår bra!! Man behöver inte känna speciellt mycket, så jag tror inte att det betyder något dåligt. Jag har inte haft mycket biverkningar heller när jag sprayade.

Ang. alkohol vet jag tyvärr inte. Jag brukar också fundera om man får dricka ett glas vin då och då när man kör med sprutorna. Jag är nyfiken vad andra svarar.

Lycka till i fortsättningen också med sprayen!

2010-01-14 @ 07:47:07
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com
Postat av: Plusresan

Jag vet inte heller hur det är med sprayen men det känns som att läkarna borde sagt något ifall det var nån fara. Det är tex ok att dricka vin under tiden man tar sprutorna.



Jag tror inte det är några problem och tycker att du ska gå på festen och njuta av lite god alkohol =)

2010-01-14 @ 08:47:09
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ta dig ett glas eller två det skadar inte =)

2010-01-14 @ 08:47:58
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag håller med föregående talare, gå på festen och festa till det lite. Det är väl egentligen först efter äggplock man ska avstå helt, sen behöver man ju inte överdriva och dricka varje dag, men det gör du ju inte så. :)



Kram

2010-01-14 @ 10:34:00
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: KP

Det är ok att dricka enligt min läkare både under sprayningen och sprutorna. Jag kände mig mer lättpåverkad men annars gick det bra :)

2010-01-14 @ 10:52:19
Postat av: Mrla

Min läkare sa att jag skulle äta och dricka precis som vanligt under sprayning och sprutning. Han sa att det innefattade även alkohol.

2010-01-14 @ 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0