Lycklig !

Trots en jobbig förkylning så känner jag mig lycklig idag !
Ägglossnings utslag på stickan idag och efter ett snorigt förförande av stackars gubben, så låg jag och tittade ut genom fönstret... vi har hur mycket snö som hellst och nu snöar det ännu mer ! Såna där stora tjocka flingor ! :)

Medans jag såg all snö falla så kom känslan där * Lycka* tittade på söta E brevid mig och ännu mera *Lycka*
Va längesen den bara kröp sig på !

Så än så länge är året underbart ! Inga tårar än och känslan Lycka !
WoW  om man ändå kunde få fortsätta må såhär bra !



Kommentarer
Postat av: Tonci

Vad bra att läsa om din lycka!! Jag önskar att du känner likadant alla dagar om året!

Kram

2010-01-04 @ 00:00:11
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0